Плани-конспекти з англ мови 6 кл (друга іноземна) Пахомова ІІ семестр

Дата ____________                        6 клас

Тема № 5: Медіафайли.

УРОК № 33

Тема: Онови свій медіа ресурс.
Мета:
навчальна:практикувати вci види мовленневої дiяльностi, ознайомити з новими лексичними одиницями;
розвивальна:  розвивати iнтелектуальнi та пiзнавальнi здiбностi, рiзнi типи
пам'ятi - слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, уяву, учити працювати у парi,
групi, логiчно висловлювати думку, розвивати соцiокультурну компетенцiю;
виховна:  виховувати культуру співбесiди, тaкi риси характеру, як доброзичливiсть, толерантнiсть, активнiсть, повагу i любов до вcix членiв родини,  виховувати зацiкавленiсть у розширеннi своїx знань.
Обладнання: підручник, зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today our topic is Update tour media. We will talk about media, music.
Новому семестрі ми розпочинаємо нову тему про речі, що оточують сучасну молодь. Давайте розглянемо малюнок на с. 64.
Учні розглядають малюнок на с.64 і проговорюють, про що нова тема.


 Elizabeth I [ı´lızəbəθ]
Shakespeare [ ´eıkspiə]
Beethoven [´beıt(h)əυ(ə)n]
Napoleon [nə´poliən]
Digital camera
MP3/ DVD player
    Laptop

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Вивчення нових слів та словосполучень.


3. See the pictures and say who are they?
Match the activities with the famous people and say what they are doing.
Ex.1,2 p.64
4. What else can you do with the things on the poster?
See the poster and do your answers.
Ex.3 p.65
5. Let’s talk: my media. Ex.4 p.65
Talk about:
-          PC
-          Mobile phone
-          Digital camera
-          Laptop
-          MP3 player
-          DVD player
6. Let’s listen. Terry’s new webcam.
Listen and look at the pictures. Are these pictures of Terry’s room?
Why or why not?
Прочитай речення й вибери правильний варіант прийменника місця.
1. I am____ the kitchen.
a. on                                       b. in                            c. under
2. We are sittin g ____ the TV.
a. in front of                           b. in                            c. over
3. The toy car is _____the chair.
a. below                                  b. to                            c. under
4. Our house is _____the end of the street.
a. at                                        b. to                            c. over
5. My sister lives ______the 6th floor.
a. on                                       b. in                            c. under
6. The books are _____the bag.
a. to                                        b. in                            c. between
7. The books are _____the table.
a. on                                       b. above                      c.to
8. There are a lot of books____ the library.
a. in front of                           b. in                            c. over
9. I came____ their house, but nobody was at home.
a. to                                        b. on                           c. between
10. There is a beautiful p icture____ the wall.
a .to                                        b. on                           c. over
11. The clock fe ll____ the floor. I have to pick it up.
a. on                                       b. above                      c.in
12. Come and s it____ table. It is time to eat.
a. at                                        b. to                            c. over
13. There is a lot of food____ the refrigerator.
a. in front of                           b. in                            c. over
7. Read and say.  


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.6 ь) с.65 письмово
2. Підсумок уроку
Stick six flashcards ”the media" on the board. Do сhоrаl repetition of the words.
Good-bye, my dear! See you next time!



До словника.





Дата ____________                        6 клас


УРОК № 34

Тема: Я дещо для тебе маю. Теперішній тривалий час.
Мета:
навчальна:практикувати вci види мовленневої дiяльностi, ознайомити з новими лексичними одиницями; новим граматичним матеріалом;
розвивальна:  розвивати iнтелектуальнi та пiзнавальнi здiбностi, рiзнi типи
пам'ятi - слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, уяву, учити працювати у парi,
групi, логiчно висловлювати думку, розвивати соцiокультурну компетенцiю;
виховна:  виховувати культуру співбесiди, тaкi риси характеру, як доброзичливiсть, толерантнiсть, активнiсть, повагу i любов до вcix членiв родини,  виховувати зацiкавленiсть у розширеннi своїx знань.
Обладнання: підручник, зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll be saying about:
What we usually do
What we are doing at the moment. 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Представлення граматичного матеріалу.
1) Представлення граматичної структури теперішнього тривалого часу.
а) Учитель розказує учням, коли вживаються і як утворюються речення в теперішньому
тривалому часі.
T: Look at me! Im writing (пише на дошці). Now I’m reading (бере книгу та демонструє
читання). And now Im drawing (малює на дошці). Отже, щоб повідомити про дію,
що відбувається у цей момент, ми будуємо речення так:
підмет
(особовий займенник
чи іменник)
I/we/he/Jane/Sam
дієслово to be
у теперішньому часі
am/is/are
дієслово із
закінченням -ing
painting
reading
playing

Am I painting? Is Jane playing? Are they reading?
Учні наводять власні приклади питальних речень у теперішньому тривалому часі.
б) Відпрацювання структури теперішнього тривалого часу.
3. Look at the pictures and say :
what you usually do
what you are doing at the moment. 
4. Join parts of the sentence to describe the boys’ usual activities.
Do as in example. Ex.1 p.65
5. Arrange the words to make sentences about pictures 2-4 on page 66 to add some more information. Ex.2 p.65

6. What do the Taylors do in the evening?
Do as in example. Ex.3 p.65
7. Read the text and answer the questions.
On weekdays Nick’s father gets up at seven o’clock. He washes his
face and cleans his teeth. At seven thirty he has breakfast. At eight o’clock he goes to work. His work starts at nine. He works three hours and at twelve o’clock he has lunch. He goes back to work at twelve forty-fi ve. He fi nishes his work at six o’clock and goes home. At home he has dinner at seven o’clock. After dinner he
watches television or reads. He goes to bed at eleven o’clock. At the weekend he doesn’t get up early. On Saturdays and Sundays he stays in bed till nine o’clock.
1
1. When does Nick’s father get up on weekdays?
12. What time does he have breakfast?
13. When does Nick’s father go to work?
14. What time does his work start?
15. When does he have lunch?
16. What time does he go back to work after lunch?
17. What time does he go home from work?
18. When does Nick’s father have dinner?
19. What does he do after dinner?
10. What time does he go to bed?
11. What time does he get up at the weekends?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.67 усно
2. Підсумок уроку
Stick six flashcards ”the media" on the board. Do сhоrаl repetition of the words.
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ____________                        6 клас


УРОК № 35

Тема: Зустріч з другом.  Теперішній тривалий час, простий теперішній час.
Мета:
навчальна:практикувати вci види мовленневої дiяльностi, ознайомити з новими лексичними одиницями; новим граматичним матеріалом;
розвивальна:  розвивати iнтелектуальнi та пiзнавальнi здiбностi, рiзнi типи
пам'ятi - слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, уяву, учити працювати у парi,
групi, логiчно висловлювати думку, розвивати соцiокультурну компетенцiю;
виховна:  виховувати культуру співбесiди, тaкi риси характеру, як доброзичливiсть, толерантнiсть, активнiсть, повагу i любов до вcix членiв родини,  виховувати зацiкавленiсть у розширеннi своїx знань.
Обладнання: підручник, зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll be saying about:
What we usually do
What we are doing at the moment. 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Read the dialogue and do the tasks. p.68
First read the e-mail and then the dialogue.
Talk about the dialogue.
3. Lets remember grammar rule.
T: Look at me! I’m writing (пише на дошці). Now I’m reading (бере книгу та демонструє
читання). And now Im drawing (малює на дошці). Отже, щоб повідомити про дію,
що відбувається у цей момент, ми будуємо речення так:
підмет
(особовий займенник
чи іменник)
I/we/he/Jane/Sam
дієслово to be
у теперішньому часі
am/is/are
дієслово із
закінченням -ing
painting
reading
playing

Am I painting? Is Jane playing? Are they reading?
Учні наводять власні приклади питальних речень у теперішньому тривалому часі.
What are you doing now?
Rearrange the words to make questions in tne present progressive.
Do ex.1 p.68
4. And what about the negative sentences in the present progressive.
Arrenge the words to make the negative sentences in the present progressive.
Do ex.2 p.69 orrally.
5. Act out the conversation about Emma.
Work in pairs. Ex.3 p.69
6. Alison is Mr Brook’s new shop assistant. She wants to go home, but she still has a lot of things to do.
Look at the picture and her ‘to do’ list. Say what she has still to do.
Ex.4 p.69
7: Добери відповіді до поданих запитань і склади діалог.
1) What do you like?                                     A. Fine, thank you!
2) What are you doing now?                                     B. No, I live in Kharkiv.
3) How are you today?                                  C. In class.
4) Where are you now?                                 D. I ’m learning English.
5) Do you live in Kyiv?                                 E. To play chess.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.2 с.69 письмово
2. Підсумок уроку
Stick six flashcards ”the media" on the board. Do сhоrаl repetition of the words.
Good-bye, my dear! See you next time!



Дата ___________               6 клас

УРОК № 36

Тема: Що з твоїм волоссям?
Мета:
навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення, реагувати невербально на запитання, якi потребують простих вiдповiдей; формувати
в учнiв комунiкативну компетенцiю, закрiпити прислiвники способу дiї та вживання їx у мoвi з опорою на текст, розвивати та удосконалювати мовленневi компетенцiї;
розвивальна: вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення у галузi опанування iноземної мови, розвивати мовну здогадку;
вuxoвна: зацiкавити учнiв темою уроки привернути їхню увагу до вивченого матерiалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, викликати в дiтей бажання вчитися; вивчати iноземну мову;
виховувати дисциплiну, звичку до систематичної розумової працi. .
Обладнання:підручник, зошит. .

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll read a part of the text for home reading and do the tasks.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Lets check your homework.
2. Read the dialogue “What’s with your hair?”
1) Look at the picture and say what the text is about?
2) Read the text and answer the questions.
Ex.1 p.70
3) Rearrange the words to make the questions.
Ex.2 p.70
3. Remember the rule about the special questions. Than complete the questions with the correct forms of the verbs in brackets.
Do as in example. Ex.3 p.70
4. Remember the rule about the present progressive and talk about today.
Practice the conversation about today.
What are you doing now?
What film are you seeing now?
What book are you reading now?
Ex.4 p.70
5.Complete the sentences.
 Встав am, ’m not, is, isn’t, are, aren’t, was, wasn’t, were
1) — __________ you in class 4?
— No, I __________ . I ___________in class 5.
2) — __________ Tom English?
— No, h e __________ . H e ___________American.
3) — __________ you at school yesterday?
— No, I __________ . I ___________at home.
4) — __________ your mother a doctor?
— No, she . She a teacher.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Текст с.137 читати, перекладати.
2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ___________               6 клас

УРОК № 37

Тема: Де моя сумка?  
Мета:
навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення, реагувати невербально на запитання, якi потребують простих вiдповiдей; формувати
в учнiв комунiкативну компетенцiю, закрiпити прислiвники способу дiї та вживання їx у мoвi з опорою на текст, розвивати та удосконалювати мовленневi компетенцiї;
розвивальна: вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення у галузi опанування iноземної мови, розвивати мовну здогадку;
вuxoвна: зацiкавити учнiв темою уроки привернути їхню увагу до вивченого матерiалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, викликати в дiтей бажання вчитися; вивчати iноземну мову;
виховувати дисциплiну, звичку до систематичної розумової працi. .
Обладнання:підручник, зошит. .

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll read a part of the text for home reading and do the tasks.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Lets check your homework.
2. Read the text and do the tasks. p.72
Before you read. Look at the pictures and say :
Do you know what audition is? 
Can you describe it?






Look at the three pictures. What is happening?

3. Open your books on p.137 and read the whole text.

4.



Say about your expressions.
a) What can you say about the people in the story?
Match the names to the adjectives.

b) There are clues in the story which tell you thet the people feel like this.
Write sentences about how people feel.
Find the information to support your idea.

5. How to write a letter or an e-mail.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.73 усно

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!






Age : Verb to be (I am, you are, he is…)                    q                                                  
                                       


 










Monday, January 5th 2009

Hi !

My name is Stephanie.  I am a girl.  I live in Val-d’Or. I am 9  years old.
I have 1 brother and 1 sister. I live in a house.

My favourite school subject is English.
My favourite colour is green. I like to eat spaghetti. 
I like to play Nintendo with my friends. My favourite tv show is Spongebob.


What is your favourite food?
What is your favourite school subject?


I am happy to be your penpal.
Goodbye

Do you have brothers and sisters?
Do you have a pet?
Can you play a musical instrument?

 















                                                                      Stephanie














Дата ___________               6 клас

УРОК № 38

Тема: Пошуки в Інтернеті.
Мета:
навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення, формуватив учнiв комунiкативну компетенцiю,
розвивальна: мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення у галузi опанування iноземної мови, розвивати мовну здогадку;
вuxoвна: зацiкавити учнiв темою уроки привернути їхню увагу до вивченого матерiалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, виховувати дисциплiну, звичку до систематичної розумової працi.
Обладнання:підручник, зошит. .

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T: Stand up! Good morning, children!
Ps: Good morning, teacher!
T: Sit down.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we will speak about surfing into the Internet. We’re going to do reading, listening, speaking and writing. Learn new words.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Lets check your homework.
2. Vocabulary and grammar practice.

3. Look at the things on the magazine covers. What is the odd one out and why?
Look at the example and do the task.

watch DVDs

send an e-mail
 



listen to music

phone your friends
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

4. Pair work. A picture story. Ex.3 p.74
Work in pairs and name the picture to make a complete story.



ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Написати 5-6 речень про користь Інтернету

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Your marks are….
Good-bye, my dear! See you next time!





Дата ___________               6 клас

УРОК № 39

Тема: Недільний ранок Тейлорів.
Мета:
навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення, формуватив учнiв комунiкативну компетенцiю,
розвивальна: мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення у галузi опанування iноземної мови, розвивати мовну здогадку;
вuxoвна: зацiкавити учнiв темою уроки привернути їхню увагу до вивченого матерiалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, виховувати дисциплiну, звичку до систематичної розумової працi.
Обладнання:підручник, зошит. .

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T: Stand up! Good morning, children!
Ps: Good morning, teacher!
T: Sit down.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we will speak about Saturday morning at the Taylor’s house.
We’re going to do reading, listening, speaking and writing. Learn new words.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Lets check your homework.
2. Look at the pictures. What can tou see?
What do they do?
Use always, when, after, because to join the sentences.
Look at the example and do the task.


3. Complete the conversation with is/isn’t, do/don’t, does/doesn’t, are/aren’t.
Do it in pairs.

4. Training in speaking.
Steve isn’t happy about many things.
What questions does he ask?
Work in pairs.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.3 с.75 письмово

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ___________               6 клас

УРОК № 40
Тема: Повторення вивченого по темі
Мета:
навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення, реагувати невербально на запитання, якi потребують простих вiдповiдей; формувати
в учнiв комунiкативну компетенцiю, закрiпити прислiвники способу дiї та вживання їx у мoвi з опорою на текст, розвивати та удосконалювати мовленневi компетенцiї;
розвивальна: вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення у галузi опанування iноземної мови, розвивати мовну здогадку;
вuxoвна: зацiкавити учнiв темою уроки привернути їхню увагу до вивченого матерiалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, викликати в дiтей бажання вчитися; вивчати iноземну мову;
виховувати дисциплiну, звичку до систематичної розумової працi. .
Обладнання:підручник, зошит. .

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T: Stand up! Good morning, children!
Ps: Good morning, teacher!
T: Sit down.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll read about your favourite stars.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Lets check your homework.
2. Open your books on page 106. Look at the photos of famous people and say:
Whom do you know?
What do you know about him/her?
Where is he/she?
Do you read articles about him/her?
Do you read about him/her in the Internet?
3. Look at the photos of famous people and read about them. p.106
4. Look at the photos and write 5 sentences about the people in the photos.


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
с.76 читати, перекладати

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!





Дата ______________                    6 кас

ТЕМА № 6: НАШ СВІТ.

УРОК № 41
Тема: Подорож в Ексмур.
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “A trip to Exmoor”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Ireland, pony, trip, boot, mad.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. A trip to Exmoor. Training in speaking. p.76.
Terry’s class is doing a project on water. They learn about the weather, flash floods, water power and rivers. They want to find out more about these things on Exmoor.

3. Read and say what is important for the friends.
1. Sam is thinking about…
2. Emma is worried about….
3. Terry is mad because…
4. Lisa want…
4. Let’s listen. A week before the trip.
a) Listen for the missing words.
b) Why does Terry want to stay in Greenwich?
You will know the answer if you write the first lrtter of the missing words in part 2.
5. Let’s talk: Let’s go on a day trip.
Work in pairs. Plan a class trip.
What should you take?
What can toy do?
Use the phrases in the box. Compare your ideas with the class.


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.77 письмово

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!










Дата ______________                    6 кас

УРОК № 42
Тема:  Допомога та обіцянка.
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Help and promises”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Promise, heavy, carry.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Training in listening. Ex.1 p.78
Look at the pictures and join sentences beginnings 1-8 endings a-h, as in example.
3. Pair work. ex.2 p.78
Match sentences 1-8 to a-h, as in example.
4. Training in speaking.
What can you say? Draw the pictures.
5. Promises, promises. Ex.4 p.79
What do they promise?
Use will or won’t.

LISTEN TO THE RULE.
We use will ('11) when we decide to do something at the time of speaking:
-    Oh, I've left the door open. I'll go and shut it.
-    'What would you like to drink?' 'I'll have a lemonade, please.'
-    'Did you phone Ann?' 'Oh no, I forgot. I'll do it now.'
-    I'm too tired to walk home. I think I'll get a taxi.
You cannot use the present simple (I do) in these sentences.
-    I'll go and shut it. (nor 'I go and shut it.')
Do not use will to say what someone has already decided to do or arranged to do:
- I can't meet you tomorrow because my parents are coming to see me.
(not my parents will come')
The negative of will is won't (or will not):
-  Receptionist:     I'm afraid Mr Wood can't see you until 4 o'clock.
You:                        Oh, in that case I won't wait.
We often use I think I'll... or I don't think I'll... when we decide to do something:
 -I think I'll stay at home this evening. –
- I don't think I'll go out tonight. I'm too tired.

Offering to do something:
-    That bag looks heavy. I'll help you with it. (not i help')
-    i need some money'. 'Don't worry. I'll lend you some.'
Agreeing or refusing to do something:
-  A: You know that book I lent you? Can I have it back?
B: Of course. I'll bring it back this afternoon, (not 'I bring')
-    I've asked John to help me but he won't.
-    The car won't start. (= the car 'refuses' to start)
Promising to do something:
-               Thank you for lending me the money. I'll pay you back on Friday. (not 'I pay')
-1 won't tell Tom what you said. I promise. -1 promise I'll phone you is soon as I arrive.
Asking someone to do something (Will you ...?):
-    Will you shut the door, please?
Will you please be quiet? I'm trying to concentrate

LET’S DO SOME EXERCISE.
Now you have to use I think Til ... or I don't think Til ...   Read the situation and then write your sentence
Examples It's cold You decide to close the window               ' think I'll close the window.
It's running You decide not to go out   ' don't think I'll go out.
1   You feel tired You decide to go to bed I
2   A friend of yours offers you a lift in his car but you decide to walk Thank you but
3   You arranged to play tennis Now you decide that you don't want to play
4   You were going to go swimming Now you decide that you don't want to go

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.5 с.79 усно

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ______________                    6 кас

УРОК № 43

Тема:  Яка сьогодні погода?
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “What will the weather be like?”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Cloudy, stormy, forecast, part, temperature, move, escape, the earth, flood.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Look at the weather forecast and say: ex.1 p.80
What do the symbols on the maps mean?
What is the weather forecast for England on weedays?
Make a dialogue about the forecast?
3. Questions for the weatherman. Ex.3 p.80
Look at the forecast and answer the questions.
1. Where is it hot in the afternoon?
2. What time is a good time to go to Exmoor?
3. What is the weather like in Exmoor?
4. When is it rainy on the Scilly Isles?
5. Where is the best weather?
6. Where will the best weather be at the weeend in the Southwest?
4. Training in speaking.
Imagine that you are a weatherman. Make your own forecast for your native town.
Tell your classmates about weather forecast you made up.
1) Will it be cold? Yes, it will.
No, it won’t.
2) Will the temperature reach….?
Yes, they will.
No, they won’t.


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Склади свій прогноз погоди запиши його у зошит.

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ______________                    6 кас

УРОК № 44
Тема:  Прогноз погоди.
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “What will the weather be like?”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Cloudy, stormy, forecast, part, temperature, move, escape, the earth, flood.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Training in speaking.
Imagine that you are a weatherman. Make your own forecast for your native town.
Tell your classmates about weather forecast you made up.
1) Will it be cold? Yes, it will.
No, it won’t.
2) Will the temperature reach….?
Yes, they will.
No, they won’t.
3. A card game: Weather forecast. Ex.4 p.81
Make 40 cards with words on them (ten for each colour).
Shuffle the cards. Each pupil gets 5 cards and tries to make a sentence with 4 of them.
4. Let’s talk: The weather in Kyiv. Ex.5 p.81
a) Write a weather forecast for today.
b) Draw a map with symbols.
c) Present your weather in class.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.6 с.81 письмово
2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!



Дата ______________                    6 кас

УРОК № 45

Тема:  Ранковий прогноз. Гороскоп.
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: зацiкавити учнiв темою уроки привернути їхню увагу до вивченого матерiалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Making predictions”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Cloudy, stormy, forecast, part, temperature, move, escape, the earth, flood.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Making predictions. Ex.1 p.82
Look at the horoscopes. Read and say about Lisa’s horoscopes.
Emma tells Lisa about her horoscope on the bus. What does she say?
Match sentences 1-8 to a-h.
3. A horoscope. Ex.2 p.82
Write a horoscope for a person in your group.
Write about two or three things: money, family, friends, job, love, adventure.
4. Let’s listen: The signs of the zodiac.
Look at the names of the signs and listen.
What dates are they?
What is your sign?
What do you know about it?
5. Sounds. Which letter is missing?
Ex.4 p.83
6. A song. It’s raining again.
Read the song, sing the song and tell what is it about.



ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Текст с.138
читати, перекладати

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ______________                    6 кас

УРОК № 46

Тема:  Контроль домашнього читання.
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: зацiкавити учнiв темою уроки привернути їхню увагу до вивченого матерiалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Making predictions”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Do you read books?
What books do you like to read?
What is your favourite book or story?
What is it about?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Look at the picture. Can you say what is it about?
Read the text and do the tasks.
a) pre-reading
What is your favourite book or story?
What is it about?
Tell your friends about it.
b) while-reading
What do you already know about Exmoor?
What can you do and see there?
c) post-reading
Work in pairs. Test how well you remember the details in the text.
Mark the sentences true or false. ex.2 p.85
3. Complete the sentences. ex.3 p.85
What have all the kids got with them on their trip?
What has Emma got?
How does she use it to save the day?
4. Training in speaking. ex.5 p.85
Look at Peter’s photo. What happens before?
Start like this:
On the way to the river it starts to rain. We find an ….

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.85  письмово

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ______________                    6 кас

УРОК № 47

Тема:  Подорож в Ексмур.
Мета:
Навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “A trip to Exmoor”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Cloudy, stormy, forecast, part, temperature, move, escape, the earth, flood.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. A trip to Exmoor.
Complete the table with the words in the box. ex.1 p.86
Add five more things to your table which you will or won’t need.
3. Weather photos. Ex.2 p.86
What do this weather photos show?
Talk with your friends about the weather in your own town/village.
Draw your own pictures for: stormy, hot, cold, sunny and foggy weather.
Can your partner guess what kind of weather you have?
4.Let’s play a game: A word puzzle.
Find the letters and then the word. the pictures can help you.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.86  усно

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ______________                    6 кас

УРОК № 48
Тема:  Погода у Європі.
Мета:
Навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “A trip to Exmoor”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Cloudy, stormy, forecast, part, temperature, move, escape, the earth, flood.
Warm, magazine, problem

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Pair work. Read the dialogue in pairs.
Ex.1 p.87
3. Training in speaking. ex.2 p.87
European weather.
Look at the countries.
What will the weather be like in Italy, Poland and Ireland next week?
4. Training in reading. Ex.3 p.87
Train the using will/won’t.
Today Tina has got a note.
Read what the note says and look at the picture. Is it right?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Опиши погоду, що була вчора.
2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Now you can:
♦ describe the weather;
♦ ask questions about the forecast;
♦ make predictions.
Good-bye, my dear! See you next time!



Дата ______________                    6 кас

УРОК № 49

Тема:  Все змінюється.
Мета:
Навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Things change”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Things change. Ex.1 p.88
Put the verbs in brackets into the correct form of the Simple present.



Simple
простий
Continuous
тривалий
Present
Теперішній
Дієслово(присудок)
або (якщо підмет He, She, It) Дієслово+s
зазвичай, завжди, кожного дня
(usually, always)
                     am        
 to be             is                Дієслово+ing
                      are
     
       зараз (now)



3. Read the dialogue in pairs. Ex.2 p.88
Emma is calling Fiona.
Complete the conversation, using the correct form of the verbs.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.3 с.88 усно
2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




Дата ______________                    6 кас

УРОК № 50
Тема:  Передбачення прогнозу погоди.
Мета:
Навчальна: активiзувати та закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вмiння та навички аудiювання, читання, письма. усного мовлення,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати толерантне ставлення до однокласникiв, виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Weather forecast”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Visitors to Greenwich. Ex.4 p.89
a) Look at the forecast for next week and answer the questions.
b) Write a weather forecast for next week in Greenwich.


3. Lisa’s horoscope. Ex.5 p.89
Look at the picture.
What is the weather like?
What happens to Lisa?
4. Training in listening. Ex.6 p.89
What can you say?
Match sentences 1-6 to a-f.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити граматику

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!





Дата ______________                    6 кас

УРОК № 51
Тема: Повторення.
Мета:
Навчальна: закріпити лексичнi одиницi, закрiпити вивчений лексико-граматичний матерiал,  розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення;
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Repetition”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Open your books on page 107 and do the tasks.
Look at the pictures and think what they are about. Match the sentences with the pictures.

                                                                                                                    
                                                                                                                                      
                          



















ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити лексику.

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!





Дата ______________                    6 кас

ТЕМА № 7: Канікули в Ірландії.

УРОК № 52

Тема:  Обмін будинками.
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Swapping houses”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Flat, house, coast, swap, castle, quiet, air, fly, ghost.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Swapping houses is cool!
What is it? What do you know about it?
Read the text.
Look at the pictures and retell the text.


3. Training in speaking. ex.2 p.91
a) Let’s talk about swapping houses.
b) Oksana and Nazar have different ideas about the west coast of Ireland.
What are they?
Use these words:
♦ clean air
♦ peace and quit
♦ play room
♦ lots to do
♦ old castles
♦ ghost
4. Say if the sentences are true or false. ex.3 p.91
Oksana and Nazar are in the kitchen. Their mum is talking over the telephone.
Listen and correct the sentences.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.91  письмово

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!




















Дата ______________                    6 кас

УРОК № 53

Тема:  Хороша ідея.
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “That’s a good idea”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Slowly, helpful, gate, iron, envelope.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Training in reading.
Read the text and do the tasks. p.92
a) Read the text and say what are the people doing. ex.1 p.92
Use an example.
b) We use adverbs of manner to say how people do things.
Most adverbs of manners end in –ly. Find examples in the text.
c) How are the people doing the things in part a)?

3. Training in writing. ex.2 p.93
Say how do they do it?
Use adverbs.
See the rule.

4. Training in listening. ex.3 p.93
Work in pairs. Match sentences 1-9 to a-i as in example.
Check your answers with the classmates.
Write answers in your copybook.


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.93 усно

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!





Дата ______________                    6 кас

УРОК № 54

Тема: Україна чи Ірландія?
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Ukraine or Ireland”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
It looks like, to be sure about, Irish, star, wonderful

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Ukraine or Ireland?
Look at the pictures and “read” them.
How to get information from pictures.
Before you start:
1. Answer the questions.
-Are there any words in the pictures?
- Are there any sights?
- Do you know the things or places in the pictures?
2. Look carefully at the small things in the pictures.
Look at each picture and find out :
1. Is it Ukraine? Why?
2. Is it Ireland? Why?
3. Some pictures are difficult. You can’t say where they are: Which pictures are they?

3. Read the limericks. ex.2 p.95
Put the missing words.
Find the rhyming words.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.2 с) с.95 письмово

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!





Дата ______________                    6 кас

УРОК № 55

Тема: Предмети, що спалахують вночі.
Мета:
Навчальна: ввести нові лексичнi одиницi, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.


ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Things that go bump in the night!”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Torch, sheep, run, again, turn, suddenly

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Read the text and do the tasks. ex.1 p.96
a) Before you read:
What do you know about the house where the Petrenkos are staing?
b) while-reading
How do you feel about the story?
Choose some phrases from the list.
c) post-reading
Say:
1. Who is in this story?
2. When do things happen?
3. Where are the people?
4. Things happen in the middle of the story. What happens in this story?
Think about the garden, the figure and the camera.
5. This story doesn’t have an ending. What do you think will happen next?
Choose a good ending and draw a picture.

3. Choose a good ending from ex.3 c) p.96.
Write a short story.
Who or what do you think the white figure is?


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.5 с.96  усно

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!





Дата ______________                    6 кас

УРОК № 56

Тема: Повторення граматичного та лексичного матеріалу.
Мета:
Навчальна: закріпити лексико-граматичний матеріал, вдосконалювати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв,
Обладнання: Підручники, зошити, словники.


ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Let’s check your grammar”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
Torch, sheep, run, again, turn, suddenly

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Checking vocabulary. ex.1 p.97
Some adjectives have two forms:
an –ing form and an – ed form.
Compare: The film is exciting. – The kids are excited.
a) Complete the sentences with the correct forms of the adjectives.
b) Collect more similar pairs of adjectives.
You can find them on the vocabulary list at the back of ypur book.




3. An adjectives poster. Ex.2 p.97
a) Say how the people in the picture are filling.
b) Collect more adjectives and find pictures for them.
You can use old magazines or draw a picture.
4. Technical things. ex.3 p.97
Match the words to pictures 1-6.


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити ступені порівняння прикметників

2. Підсумок уроку
T: What have you learned today? How can this information be useful for you?
Good-bye, my dear! See you next time!

Дата __________                 6 клас

УРОК № 65

Тема: Koнтроль письма.
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів, вміння та навички письма.
Обладнання: Зошити для контрольних робіт.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll write a test and check your grammar skills.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною
шкалою.
T: Контрольна робота складається з чотирьох завдань. За кожне правильно виконане
завдання ви отримуєте 3 бали.
3. Виконання контрольної роботи.
Текст контрольної роботи дивимось нижче.

Writing test
II term

I. Match the beginning and the end of each sentence.

1. The Tower in London is the                      a) the wonderful river.
2. Trafalgar Square is a usual                        b) place to visit.
3. The National Gallery is the                       c) place to have a meeting.
4. The country road is a                                d) live in London
5. The Thames is                                           e) place to see in London.     
6. More than 7 million people                      f) place to walk.

II. Complete the sentences with the correct adverbs.

slowly, quietly, carefully, crazily, loudly, nicely

1. Drive a car _________ when the roads are wet.
2. If you ride a bike __________, there will be an accident.
3. You can play music __________ on the bus.
4. He speaks English ____________.
5. Skate __________ when you are near old people.
6. Ring your bell __________ before you go past people in the park.

III. Complete the sentences with the correct form of the verbs in brackets.

1. The airport ______________ (to be) close tomorrow.
2. They often _______________ (to travel) by bus round Europe.
3. Next year Mark ___________________ (to celebrate) The New Year in England.
4. We ____________________ (to get) a lot of greeting cards this year.
5. Cristina ________________ (to discuss) his plans for summer holidays with his mother now.
6. Every year the children ________________ (to perform) a new play at the Christmas Party.


IV. Write about the place you would like to travel to. Answer the questions.

1. Where would you like to go?
2. How far would you like to travel?
3. What would you like to see or to do at that place?
4. How will you get there?
5. Who do you want to go with?
6. Would you like to stay in one place or would you like to change places?


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити лексико-граматичний матеріал.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Good-bye!



Дата __________                 6 клас

УРОК № 66

Тема: Koнтроль аудіювання.
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів, вміння та навички аудіювання.
Обладнання: Зошити для контрольних робіт.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll write a test and check your grammar skills.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною
шкалою.
T: Контрольна робота складається з тексту для аудіювання та чотирьох завдань до тексту. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте 3 бали.
3. Виконання контрольної роботи.
Текст контрольної роботи дивимось нижче.

Listening test
II term

Listen to the text and do the tasks.

A SCHOOL DAY IN THE LIFE OF SIMON CARROT

        First of all I must tell you about myself. I am 13 and I am in the third class at a Grammar school. What a terrible day is it today! I wake up late and don't have time to eat my breakfast. I cann't find my books and my school cap. At last I am nearly late for school.
       The first lesson on Monday is Maths. Mr. Bailey, the Maths teacher, gives us some sums to do. The next lesson is French. I like French, but I hate Latin! And after break we have two lessons of Latin! Susan let me copy her Latin homework, because I haven't do it. After Latin we have a time for lunch. I am so hungry! I eat meat pie and boiled potatoes. After lunch we have a History lesson and then is a time for my favourite lesson of the week: Games. We play football! It is great! At four o'clock, after school I am going home. I have my supper and do my French homework - it is easy. My first school day of this week is over.

I. Listen to the text and order the sentences.
____ I am nearly late for school.
____ The first lesson on Monday is Maths.
____ I wake up late today.
____ The next lesson is French.
____ After lunch we have the History lesson.
____ I like French, but I hate Latin!

II. Listen to the text again and choose the correct item A, B or C.
1. I wake up late and ...
A. cann't find my bag.
B. don't have time to eat.
C. cann't find my school cap.

2. I am very hungry and ...
A. I eat cutlets and boiled potatoes.
B. I eat some sausages and boiled potatoes.
C. I eat meat pie and boiled potatoes

3. The first lesson on Monday is
A. History.
B. Maths.
C. Latin.

4. I haven't do my homework in Latin and ...
A. Susan helpes me to do it.
B. Susan doesn't help me to do it.     
C. Susan let me copy her Latin homework.

5. After the lessons is a time for ...
A. my dinner.
B. my favourite lesson.
C. my lunch.

6. My favourite lesson is …
A. French
B. History
C. Games.

III. Say if the sentences are true or false.
1. I am 13 and I am in the third class at a Grammar school.
2. I wake up late and don't have time to make my bed.
3. Mr. Bailey, the Maths teacher, gives us some sums to do.
4. After Latin we have a time for my favourite lesson of the week.
5. At four o'clock, after school I am going home.
6. I have my supper and do my Latin homework - it is easy.

IV. Answer the questions.
1. What school does the boy go?
2. Has the boy time to eat breakfast?
3. What is the first lesson on Monday?
4. What homework the boy doesn’t do for the lesson?
5. What does he eat for the lunch?
6. What does he do on his favourite lesson?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити лексико-граматичний матеріал.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Good-bye!


Дата __________                 6 клас

УРОК № 67

Тема: Koнтроль читання.
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів, вміння та навички читання.
Обладнання: Зошити для контрольних робіт.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll write a test and check your reading skills.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною
шкалою.
T: Контрольна робота складається з тексту для самостійного читання та чотирьох завдань до тексту. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте 3 бали.
3. Виконання контрольної роботи.
Текст контрольної роботи дивимось нижче.

Reading test
ІI term

Read the text and do the tasks.

Next Sunday Victor and his parents will visit his grandparents in the country. The village of Kalynivka is not far from the city. They will go there by car. It will be a wonderful trip. On the way there Victor can see green fields with coloured flowers and the forests with high trees and green bushes. During the trip they will stay near a small meadow for a rest. Victor's mother always picks a lot of beautiful flowers for their grandparents. They will have lunch. They will eat sandwiches and drink apple juice. After lunch they will continue their journey to Kalynivka. Victor will see a small lake not far from the village. Children bathe in it. Victor's grandfather and grandmother will meet them near their small house with a garden around it. They will be very glad to see Victor and his parents.

I. Complete the sentences according to the text.

1. Next Sunday Victor and his parents ________________________________.
2. They will go  there _______________________________________________.
3. There Victor can see ______________________________________________.
4. During the trip they will stay ________________________________________.
5. They will eat ____________________________________________________.
6. Not far from the village of Kalynivka Victor will see _____________________.

II. Listen to the text and choose the correct item A, B or C.

1. Victor and his parents will visit the village...
A. next week.
B. last Sunday.
C. next Sunday.

2. They will go to the village ….
A. by car.
B. by train.
C. on their bikes.

3. They will stay for…
A. the rest.
B. dinner.
C. lunch.

4. They will stay near...
A. a small lake.
B. a green forest.
C. a small meadow.

5. For their lunch they will have…
A. sandwiches and tea.
B. sandwiches and apple juice.
C. sandwiches and orange juice.

6. Not far from the village of Kalynivka Victor will see…
A. children bathe in a small lake.
B. children bathe in the sea.
C. children lie in the sun.

III. Match the parts of the sentences.

1. The village of Kalynivka is
2. They will go there
3. On the way there Victor can see
4. Victor's mother always pickes a lot of beautiful flowers
5. They will eat sandwiches and
6. They will be very glad to see

A. green fields and the forests.
B. drink apple juice.
C. not far from the city.
D. Victor and his parents.
E. for their grandparents.
F. by car.

IV. Answer the questions.

1. When will Victor and his parents go to the village?
2. What will Victor see on the way there?
3. Where will they stay?
4. What will Victor see not far from the village of Kalynivka?
5. Where will Victor's grandparents meet them?
6. Will Victor's mother pick a lot of flowers or mushrooms for their parents?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити лексичний матеріал.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Good-bye!



Дата __________                 6 клас

УРОК № 68

Тема: Koнтроль говоріння .
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів, вміння та навички говоріння.
Обладнання: Зошити для контрольних робіт.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll write a test and check your skills in speaking.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною
шкалою.
T: Контрольна робота з говоріння – це ваше висловлювання з поданої теми. Оцінки з говоріння залежатимуть від кількості правильних речень, які ви складете.
3. Виконання контрольної роботи.
Текст контрольної роботи дивимось нижче.
II term
Speaking test

1.Talk about your school life. What is your favourite subject?
Who is your favourite teacher?

2. Talk about your father’s / mother’s working day.
Who is your mother / father?

3. Tell your friends about your future birthday party.
What presents do you want to get?

4. Talk about the way you celebrate the Easter Day in your family.
Do you help your mother to cook a holiday meal?

5. Describe your house and your room. Whom do you live with?

6. Tell about your favourite season. What is the best weather for you?
How do you prefer to spend your time?

7. What is your favourite kind of sport? What winter / summer sport do you like?
What kind of sport are you fond of ?

8. Have you the best friend? Can you tell about him / her ?


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити вивчений лексичний матеріал по темах.  
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Good-bye!
Have a happy holidays to you!







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Конспекти уроків з англ мови 5 клас (друга іноземна) Пахомова І семестр

Семестровий контроль з англ мови 9 кл Пахомова (друга іноземна)

Календарно-тематичне планування з англ мови 8 кл (друга іноземна) Пахомова