Календарно-тематичне планування з англ мови 6 кл (друга іноземна) Пахомова
Тематично-календарне планування з англійської мови 6
класу за підручником Пахомової Т.Г.
(друга іноземна мова)
І семестр
Дата
|
№
|
Тема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматич-
ний
матеріал
|
Види
мовленнєвої діяльності
|
Дом.
зав.
|
||||||
Говоріння
|
Аудіювання
|
Читан-
ня
|
Пись-
мо
|
|||||||||
I семестр
|
||||||||||||
Тема № 1: Знову в школі
|
||||||||||||
|
1
|
Знову
в школі.
|
Teacher, lesson, school, uniform, Drama, Maths,
Science and Technology, Foreign language, Art, Music, crazy.
|
Sue’s sister
Kate’s sister
Присвійний відмінок іменника
|
Ex.1 p.11
|
Ex.1-3 p.11
|
p.10
|
Ex.4 p.11
|
Розповідь
про перший день у школі
|
|||
|
2
|
Розклад
Сема.
|
History, Geography, Italian, German, timetable
|
Present Simple
Простий
тепер. час
|
Ex.1 p.12
|
|
p.12
|
Ex.1a p.12
|
Вивчити
назви шкільних предметів
|
|||
|
3
|
Шкільні
предмети.
|
Hate, try, drink, learn, speak, sing, hear,
difficult
|
Present Simple
|
Ех.2а
р.13
Ex.3 p.13
|
|
Ex.2b p.13
|
Ex.2c p.13
|
в.4
с.13
усно
|
|||
|
4
|
Шкільне
життя в Австралії.
|
|
Питальні
слова
|
Ex.2 p.14
|
Ex.1 p.14
|
p.14
|
|
в.3 с.15
усно
|
|||
|
5
|
Твої
вподобання
|
Banana, fruits, vegetable, carrot, soup
|
Present Simple
р.16
|
Ex.3,5,6
p.15
Ех.1,2
р.17
|
|
Ex.4
p.15
Ех.1
р.16
|
Ex.6b p.15
|
в.3
с.17
усно
|
|||
|
6
|
Розвиток
читання та говоріння
|
|
Простий
тепер. час
|
Ех.2
р.19
|
Ех.4
р.19
|
Ех.1
р.18
|
Ех.3
р.19
|
с.133
читати
|
|||
|
7
|
Школи
в Україні та Англії
|
|
|
Ех.1,3
р.20
Р.103
|
Ех.2
р.20
Ех.3
р.21
|
Ех.1,2
р.21
|
|
в.4
с.21
письмово
|
|||
Тема
№ 2: Плани на тиждень
|
||||||||||||
|
8
|
Що
ти робиш цього тижня?
|
Week, tomorrow,
pocket money, market, zoo, fan, museum, sales
|
I’d like to;
I’d rather do
|
Ex.1 p.23
Ex.4 p.24
|
P22
Ex.3 p.24
|
P22
Ex.1b p.23
|
Ex.2 p.24
|
в.5
с.24
письмово
|
|||
|
9
|
Звичайні
вихідні.
|
Weekend, to be surprised, horrible, terrible,
animal, elephant, bear
|
Конструкція
There is/are
|
Ex.2 p.25
|
D1,11 p25
|
р.
25
|
Ex.1 p25
|
Розповідь
про плани на вихідні
|
|||
|
10
|
Мій
відпочинок
|
|
|
Ex.5 p.26
|
|
Ex.3,4p.26
|
Ex.6
p.26
|
в.6
с.26
письмово
|
|||
|
11
|
Лист
другу.
|
Happy, to
be hungry,
fall, alone,
throw, supper
|
|
Ex.2 p.27
|
Ех.1
p.27
|
р.
27
Ex.3 p.28
|
Ex.4 p.28
|
в.5
с.28
письмово
|
|||
|
12
|
Розкажи,
що сталося.
|
Borrow, laugh
at, wig,
dream, be
blond
|
Present Simple
|
Ex.1b p.29
|
D1,13
p.29
|
Ex.1 p.29
|
Ex.2 p.29
|
в.1
с.30
усно
|
|||
|
13
|
У
зоопарку
|
|
Простий
тепер. час
|
|
Ех.3
р.31
|
Ех.3в
р.30
Ех.4
р.31
|
|
Розповідь
про домашнього улюбленця
|
|||
|
14
|
Урок
домашнього читання.
|
|
|
Ех.1
р.33
|
Ех.2
р.33
|
р.32
|
|
с.134
читати
|
|||
|
15
|
Плани
на тиждень
|
|
Прийменники місця. Числівники. Тепер. простий час
|
Ех.1 р. 34
|
Ех.1 р. 35
|
Ех.2 р.35
|
Ех.4 р. 34
|
в.3 с.35
розповідь
|
|||
|
16
|
Повторення
граматики
|
|
Тепер. простий час Тепер. трив. час
|
Ех.1 р.36
|
Ех.3 р.37
|
Ех.2 р.36
Р.103
|
Ех.4 р.37
|
в.5 с.37
письмово
|
|||
Тема
№ 3: Друзі.
|
||||||||||||
|
17
|
Найкращі
друзі.
|
In a
situation, tall,
hokey, be
good at,
dear, bully
|
Present Simple
|
Ex.2,4 p.39
|
Ex.3 p.39
|
p.38
|
Ex.1 p.38
|
с.40
читати
|
|||
|
18
|
Хто
твій найкращий друг?
|
|
|
Ex.2b p.40
Ex.5 p.41
|
D1,24 p.40
|
Ех.1
р.40
Ех.4
р.41
|
Ex.2a p.40
Ex.6 p.41
|
в.3
с.41
усно
|
|||
|
19
|
Як
тобі це вдається?
Частини
тіла
|
Mark, fall off a bike, hurt, arm, hand, finger, toe,
elbow, knee, nose, eye, ear, stomach, mouth, leg, back
|
Present Simple
|
Ex.1,2,3b p.43
|
D1,25 p.42
|
Ex.4 p.43
|
Ex.1 p.43
|
Вивчити
назви частин тіла
|
|||
|
20
|
Книги,
які ти читаєш.
|
Story, title, kid, accident, hide
|
Сполучники
Who/
which
|
Ex.1,2 p.44
|
Ех.1
р.44
|
Ex.1b p.44
|
Ex.1b p.44
|
в.3
с.45
усно
|
|||
|
21
|
Урок
домашнього читання.
|
|
|
Ех.4
р.47
Ех.1,2
р.49
|
Ех.2
р.47
|
Р.46
Р.135
Р.48
Р.104
|
Ех.3
р.47
|
в.5
с.47
письмово
в.3 с.49
усно
|
|||
Тема
№ 4: Їжа
|
||||||||||||
|
22
|
Шкільний
обід у Грінвічі.
|
Ham, spicy,
lamb, sweet,
sour, pork, spaghetti, salad, rise, bread, mineral
water, dessert
|
Present Simple
|
p.50
Ex.2 p.51
|
Ex.3 p.51
|
Ex.1 p.51
|
Ex.2 p.51
|
в.4
с.51
письмово
в.1
с.51 запис. нові слова
|
|||
|
23
|
Фаст-фуд.
Шкідлива
їжа.
|
Better, than,
worse, worst,
exciting, expensive, boring, young, old
|
Ступені
порівняння прикметників
|
Ex.3 p.53
Ex.5,6 p.53
|
D2,2 p.52
|
p.52
|
P.52
Ex.4 p.53
|
Ex.1 p.61
письмово
|
|||
|
24
|
Правильне
харчування.
|
Imagine, should, more, few, diet, breakfast
|
Should, must, need
|
Ех.2
р.54
Ex.4,5 p.55
|
D2,3 p.54
|
Ex.3 p.55
|
Ex.1 p.54
Ex.6 p.55
|
Ex.6 p.55
письмово
|
|||
|
25
|
В
магазині.
|
Lettuce, potatoes,
beans, pear,
peas, orange
|
Some, any
|
Ex.3 p.56
Ех.5
р.57
|
D2,4 p.56
|
Ex.3 p.56
|
Ех.2
р.56
|
в.5
с.63
письмово
|
|||
|
26
|
Спорт
може бути небезпечним
|
|
|
Ех.2
р.59
|
Ех.3
р.59
|
Ех.1
р.58
|
|
в.4
с.59
усно
|
|||
|
27
|
Продукти
харчування. Здорова їжа
|
|
Ступені
порівняння прикметників
|
Ex.3 p.60
|
|
Ех.2 р.61
|
Ex.1 p.60
|
в.3
с.61
усно
|
|||
|
28
|
Здоровий
спосіб життя
|
|
|
Ex.3 p.62
|
Ex.1 p.62
|
р.62-63
р.105
|
Ex.2 p.62
|
Повторити
граматичні правила
|
|||
|
29
|
Контроль
письма.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
30
|
Контроль
аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
31
|
Контроль
читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
32
|
Контроль
говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тематично-календарне
планування з англійської мови 6 класу за підручником Пахомової Т.Г.
(друга
іноземна мова)
II семестр
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема
№ 5: Медіафайли
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
33
|
Онови
свій медіа ресурс.
|
Update, take/delete pictures, download, surf the
Internet, send, record, watch, listen to, player, camera, laptop
|
|
Ex.1,2 p.64
|
Ex.5 p.65
|
Ex.3 p.65
|
Ex.6 p.65
|
в.6б
с.65
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
34
|
Я
дещо для тебе маю.
|
Print, decide
|
Present Continuous
|
|
p.66
|
|
Ex.1,2,3 p.67
|
в.4
с.67
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
35
|
Зустріч
з другом.
|
Turn off, turn on, key, calm down
|
Present Simple, Present Continuous
|
Ex.3,4
p.69
|
D2,14 p.68
|
p.68
|
Ex.1 p.68
|
в.2
с.69
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
36
|
Що
з твоїм волоссям?
|
Get ready,
shoe, wig,
glasses
|
Present Continuous, питальні слова
|
Ex.4
p.70
|
D2,15 p.70
|
Ех.3
р.70
|
Ex.1,2, p.70
|
Текст
с.137
читати,
перекладати
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
37
|
Де
моя сумка?
|
Level, high,
wait for,
hall, lion,
jacket
|
|
Ex.2,3
p.73
|
|
Ex.1 p.72
|
Ex.4
p.73
|
в.4
с.73
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
38
|
Пошуки
в Інтернеті
|
|
|
Ex.1 p.74
|
Ex.2 p.74
|
Ex.3 p.74
|
|
Написати
5-6 речень про користь Інтернету
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
39
|
Недільний
ранок Тейлорів
|
|
|
Ex.1 p.75
|
Ех.3
р.75
|
Ex.2 p.75
|
|
в.3
с.75
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
40
|
Повторення
вивченого по темі
|
|
|
|
|
рр.106.
|
|
с.76
читати, перекладати
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема №
6: Наш світ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
41
|
Подорож
в Ексмур.
|
|
Modal verbs
|
Ex.1,3 p.77
|
D2,22 p.76
Ex.2 p.77
|
Ex.2 p.77
|
|
в.4
с.77
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
42
|
Допомога
та обіцянка.
|
Promise, heavy, carry
|
Future Simple
|
Ex.3,4 p.79
|
D2,24 p.78
|
Ex.1 p.78
|
Ex.2 p.78
|
в.5
с.79
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
43
|
Яка
сьогодні погода?
|
Cloudy, stormy, forecast, part, temperature, move,
escape, the earth, flood
|
Future Simple
|
Ex.1,2,
p.80
|
|
Ех.3
р.80
|
|
Склади
свій прогноз погоди
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
44
|
Прогноз
погоди
|
|
|
Ех.4
р.81
|
D2,25 p.80
|
Ех.5
р.81
|
|
в.6
с.81
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
45
|
Ранковий
прогноз. Гороскоп.
|
Careful, adventure, use, at first, worry, safe,
horoscope
|
Negation in Future Simple
|
Ex.2 p.82
Ех.1,2 р.83
|
D2,26 p.82
Ex.1 p.82
|
Ex.3 p.82
Ex.3,5 p.83
|
Ex.2 p.82
Ех.4
р.83
|
Текст
с.138
читати,
перекладати
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
46
|
Контроль
домашнього читання.
|
|
|
Ех.3
р.85
|
Ех.2
р.85
|
Ех.1
р.84
Р.138
|
|
в.4
с.85
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
47
|
Подорож
в Ексмур
|
|
|
Ех.2
р.86
|
|
Ех.3
р.86
|
Ех.1
р.86
|
в.4
с.86
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
48
|
Погода
у Європі.
|
Warm, magazine,
problem
|
Present Simple
|
Ex.2 ,3 p.87
|
|
Ex.1 p.87
|
|
Опиши
погоду, що була вчора
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
49
|
Все
змінюється
|
|
|
Ех.2
р.88
|
|
Ех.1
р.88
|
|
в.3
с.88
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
50
|
Передбачення
прогнозу погоди
|
|
|
Ех.4
р.89
|
Ех.6
р.89
|
Ех.5
р.89
|
|
Повторити
граматику
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
51
|
Повторення
|
|
|
|
|
рр.107.
|
|
Повторити
лексику
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема
№ 7: Канікули в Ірландії.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
52
|
Обмін
будинками.
|
Flat, house,
coast, swap,
castle, quiet,
air, fly,
ghost
|
Present Simple
|
Ex.2 p.91
|
D3,1 p.90
|
|
|
в.4
с.91
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
53
|
Хороша
ідея.
|
Slowly, helpful, gate, iron, envelope
|
Прислівники
|
Ex.1 p.92
|
D3,3 p.92
Ех.3
р.93
|
Ex.3 p.93
|
Ex.2 p.93
|
в.4
с.93
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
54
|
Україна
чи Ірландія?
|
It looks like, to be sure about, Irish, star,
wonderful
|
Present Simple
|
Ex.1
p.94
|
D3,4 p.95
|
Ex.2c p.94
|
Ex.2Ь) p.94
|
в.2
с) с.95
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
55
|
Предмети,
що спалахують вночі.
|
Torch, sheep,
run, again,
turn, suddenly
|
|
Ex.2,3 p.96
|
D3,6 p.96
|
р.139
|
Ex.4 p.96
|
в.5
с.96
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
56
|
Повторення
граматичного та лексичного матеріалу.
|
|
Прикметники
|
Ех.1
р.97
|
Ех.3
р.97
|
Ех.2
р.97
|
|
Повт. ступе-ні порівня-ння прикме-
тників
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
57
|
У
місті
|
|
Прислівники
|
|
Ех.1
р.98
|
|
Ех.2
р.98
|
в.3
с.98
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
58
|
Шість
ситуацій у Грінвічі
|
|
|
р.108
|
|
рр..99-100
|
|
с.140
читати
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
59
|
Розвиток
навичок читання. Загадка озера Лохнес.
|
|
|
|
|
рр.140-141
(A,B)
|
|
с.141
(С)
читати,
перекладати
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
60
|
Розвиток
навичок читання. Загадка озера Лохнес.
|
|
|
|
|
рр..142
(D)
|
|
c. 143 (E)
читати,
перекладати
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
61
|
Розвиток
навичок читання. Загадка озера Лохнес.
|
|
|
|
|
pp.144-145
|
|
c.146 читати, перекладати
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
62
|
Чарівник
з країни Оз
|
|
|
|
|
рр..152-155
|
|
Індив.
завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
63
|
Визначні
місця України та Ірландії
|
|
|
|
|
|
|
Повторити
граматику
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
64
|
Підсумковий
урок з теми «Канікули в Ірландії».
|
|
|
|
|
|
|
Підгот.
до К/письма
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
65
|
Контроль
письма.
|
|
|
|
|
|
|
Підг.
до К/ауд.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
66
|
Контроль
аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
Підг.
до К/чит.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
67
|
Контроль
читання.
|
|
|
|
|
|
|
Підг.
до К/гов.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
68
|
Контроль
говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
69
|
Повторення
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
70
|
Підсумковий
урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Коментарі
Дописати коментар