Плани-конспекти з анг мови 6 кл (друга іноземна) Пахомова І семестр

Дата ____________                 6 клас

УРОК № 4

Тема: Шкільне життя в Австралії.
Мета:
навчальна: ознайомити з новими лексичними одиницями (ЛО), активізувати відомі ЛО та граматичні структури (ГС);  навчити створювати та застосовувати під час спілкування спеціальні запитання;
розвивальна: розвивати навички говоріння та діалогічного мовлення;
виховна: виховувати повагу до друзів та поведінку серед однолітків.
Обладнання: підручник, зошит.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання, введення в іншомовне середовище
 T:  Hello! How are you?
Ps. Fine! Thanks!
T: How many lessons do you have today?
P: We have 7.
2. На повторення та закріплення знань про Simple Present учні мають вибрати правильні закінчення до дієслів та відповідні форми допоміжних дієслів.
- or -s
Have/has
Do/does
I
work


he
sleep


they
sing


she
like



ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.    Повідомленні теми та мети уроку
2.    Аудіювання діалогу шкільних товаришів (с.14). Допомога учням максимально точно передати ідею тексту та визначити дії школярів. (Впр.1,с.14)
3.    Активізація знань по темі «Знайомство». Вивчення утворення спеціальних запитань. (впр.2,с.14)
is
        1                                    2                                             3                                            4
My
Robbie Williams
favourite singer
 



favourite singer
is
Who
                                                                   Your
                                                     His                                                                ?
                                                     Her 
        
(Картки  виготовляються відповідно до впр.3, с.15)          
4.    Робота в зошиті. Впр.3, с.15 виконується письмово
5.    Опрацювання діалогу впр.4 с.15
6.    Закріплення навичок  утворення і вживання спеціальних запитань, опрацювання нових ЛО. Впр.5,с.15

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.    Підсумки проведеної роботи на уроці.
2.  Д/з впр.3 с.15 усно




Дата ____________                      6 клас

УРОК № 5

Тема: Твої вподобання.
Мета:
навчальна: ознайомити з новими лексичними одиницями (ЛО), активізувати відомі ЛО та граматичні структури (ГС);  навчити створювати та застосовувати під час спілкування спеціальні запитання;
розвивальна: розвивати навички говоріння та діалогічного мовлення;
виховна: виховувати повагу до друзів та поведінку серед однолітків.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання, введення в іншомовне середовище
T:  Hello! How are you?
Ps. Fine! Thanks!
T: How many lessons do you have today?
P: We have 7.
2. Повідомленні теми та мети уроку
3. На повторення та закріплення знань про Simple Present учні мають вибрати правильні закінчення до дієслів та відповідні форми допоміжних дієслів.
- or -s
Have/has
Do/does
I
work


he
sleep


they
sing


she
like



ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Lets acquaintance.
Make a list of English questions for a new pupil.
Make a dialogue. Ex.3 p.15
3. Read the dialogue and say what is wrong or right.
Ex.4 p.15
4. Work with Special questions. See new words.
Talk with your partner about food and drinks. Ex.5 p.15
5. Look at the pictures and say which food do you want.
Make up a dialogue with a partner. Ex.6 p.15
6. See the grammar cards and remember the rule. p.16
Make a grammar card for the Simple present.
Work in pairs. Complete the sentences.
7. Training in listening. ex.1 p.17
See the Charlie’s notes and listen to the interview.
He forgets to ask about two things. What are they?
8. Listen to the words and write them in the correct column.
Ex.2 p.17
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.3 с.17 усно
2. Підсумки уроку.
The lesson is over. Your marks are …
Good bye! Have a rest.




Дата ____________                        6 клас

Тема № 2: Плани на тиждень

УРОК № 8

Тема: Що ти робиш цього тижня?
Мета:
навчальна: навчити учнів використовувати фразу (мовну конструкцію) та відповідати на неї, ставити питання до неї; удосконалювати лексико – граматичні навички;
розвивальна: розвивати навички говоріння, читання, аудіювання, письма; розвивати вміння працювати в парах; діалогічного мовлення; поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;
виховна: виховувати інтерес до культури іншого народу та вивчення їхнього життя та побуту.
Обладнання: Підручники, зошити.
ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ 
1. Привітання, організація класу.
2. Повідомлення теми і мети уроку
3. Активізація знань попереднього уроку.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1. Checking homework.
2. Активізація навичок читання

              [k]                                     [i:]                                 [ai]
Pick
Luck
Neck
Clock
Tree
Green
Please
Meat
Right
Light
Fight
Might

3. Нові ЛО і МК
A million, a thousand, a hundred, pocket money, a piggy bank.
I get my pocket money every week on…
My (mother, father) gives it to me.
I get … UAN.
Where are you going in weekend?
What are you doing in weekend?
To go to museum/ zoo/ supermarket/ play with friends.

4. Look at the four friends in the picture on p.22 they are discussing the coming weekend.
Where are they going? Use the exemple.
Ex.1 p.23

5. Complete the sentences with the words in the box.
Ex.2 p.24.  Do it in writing form.

6. Training in speaking. Plants for the weekends.
Рольова гра. Ви зустріли друга перед вихідними. Поділіться з ним своїми планами на вихідні відвідати зоопарк. Запитай його, які він (вона) проводить вихідні.

7. Training in listening.
Two men and two women are at the river. They are at the river together with their children. Their children's names are Taras, Mi- roslav, Orest, Igor and Solomiyka. One of the men and the two wo­men are sitting on the grass and talking. There is a basket near 'them. It is full of food. The other man is at the fire. He is cooking fish soup in the pot.
Taras and his brother Miroslav are in the water. Taras is a big boy. He can swim. Miroslav is a little boy. He cannot swim. Taras is teaching his little brother to swim. Igor is standing on the bank of the river. He is throwing a stick into the water. His dog Rex is going to jump into the water and to bring the stick to Igor. Is Rex a silly dog? No, he is not. He is clever. He likes Igor because Igor is his best friend.
Orest is far from the other childern. He is sitting on the bank of the river. He has a fishing-rod in bis hand. He is fishing. He likes to fish very much.
Solomiyka is walking in the field. She is picking flowers. Is she picking flowers with her left hand or with her right hand? She is picking them with her right hand. In her left hand she has a small bunch of field flowers.

Answer the questions.
1. Who are there in the river?
2. What are the children’s name?
3. What do the adults do?
4. What do the children do?
5. Who can not swim?
6. Who is fishing?
7. What has he in his hand?
8. Who is picking flowers?
9. What is this text about?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.5 с.24  письмово
2. Підсумки уроку





Дата ____________                        6 клас

УРОК № 9

Тема: Звичайні вихідні. Конструкції there is / there are.
Мета:  
навчальна:  навчити учнів використовувати фразу (мовну конструкцію) та відповідати на неї, ставити питання до неї; удосконалювати лексико – граматичні навички;
розвивальна: розвивати навички говоріння, читання, аудіювання, письма; розвивати вміння працювати в парах; діалогічного мовлення; поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;
виховна: виховувати інтерес до культури іншого народу та вивчення їхнього життя та побуту. Виховувати дружелюбне ставлення до людей з інших країн світу.
Обладнання: Підручник, словник, зошит.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання
Good morning, dear friends!
Nice to meet you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll speak about your usual weekend.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
а) How is your usual weekend?
What do you usually do on weekend?
Do you go for a walk with your friends?
Do you help your parents about the house?
б) Активізація навичок читання
                 [o]                                        [ar]                                         []
Fond
Lost
Job
Stop
Box
fox
Dark
Park
Yard
Scarf
Star
Large
Shelf
Shut
Short
Sheep
Sheep
Ship

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Let’s check your homework.
2. Read the text How is your usual weekend? on page 25.
3. Grammar structure Present Simple the verb “Be”.

  To be
 




            Am                                  is                                        are      
( I )                             ( he, she, it )                           ( you, we, they )
4. See the new words.
Cold, surprised, fed up, horrible, very good, terrible, great, difficult.
How is your weekend?
There is, there are
Is she…?  Yes, she is. No, she isn’t.
Are you…? Yes, you are. No, you aren’t.
5. Match the 1-7 to a-g. use the correct verb. Ex.1 p.25 Do it in writing form.

6. Vocabulary work.
Weekend, to be surprised, horrible, terrible, animal, elephant, bear.

7. Let’s talk. Where are you? How is it? Ex.2 p.25

ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання
Розповідь про плани на вихідні.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Your marks are …
Good bye! Have a rest.





Дата __________                 6 клас

Урок № 10

Тема: Мій відпочинок. Теперішній простий час.
Мета:
навчальна:  навчити учнів використовувати фразу (мовну конструкцію) та відповідати на неї, ставити питання до неї; удосконалювати лексико – граматичні навички;
розвивальна: розвивати навички говоріння, читання, аудіювання, письма; розвивати вміння працювати в парах; діалогічного мовлення; поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;
виховна: викликати в дiтей бажання вчитися; вивчати iноземну мову; виховувати дисциплiну, звичку до систематичної розумової працi,
Обладнання: Підручник, словник, зошит.  

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання
Good morning, dear friends!
Nice to meet you!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll speak about your usual weekend.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
How is your usual weekend?
What do you usually do on weekend?
Do you go for a walk with your friends?
Do you help your parents about the house?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Let’s check your homework.
2. Grammar structure Present Simple.
Теперішній простий час.
I, he, she, it                             go              
                                                        to school every day.
You, we, they                goes           

3. Complete the sentences with is or are. Ex.3 p.26
Grammar structure Present Simple the verb “Be”.
I                                              am
He, she, it                               is
You, we, they                          are

Am
I
a pupil?
Is
he/she
English?
Are
they
from Ukraine?
I
am
not a teacher.
He/she
is
not French.
They
are
not from Canada.

Yes, I am.                   No, I am not.
Yes, he is.                   No, he is not. (isn’t)
Yes, she is.                 No, she is not. (isn’t)
Yes, we are.    No, we are not. (aren’t)
Yes, you are.   No, you are not.(aren’t)
Yes, they are. No, they are not. (aren’t)

4. Training in speaking.
Пояснення мовних конструкцій.
Is she…?  Yes, she is. No, she isn’t.
Are you…? Yes, you are. No, you aren’t.
Answer Mr Spencer’s questions. Ex.4 p.26

5. Make questions and answers. Ex.5 p.26

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання
в.6 с.26 письмово.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Your marks are …
Good bye! Have a rest.



Дата ___________               6 клас

УРОК № 11

Тема: Лист другу.
Мета:
навчальна: Навчати дітей писати листи, поштові листівки, писати адресу, відрекомендувати своїх друзів, навчити учнів використовувати фразу (мовну конструкцію) та відповідати на неї, ставити питання до неї; удосконалювати лексико – граматичні навички;
розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, увагу, аудитивну  пам'ять, розвиток комунікативної компетенції, читання та аудіювання, сприяти розвитку самостійного мислення, вміння робити висновки.
виховна: виховувати інтерес до культури іншого народу та вивчення їхнього життя та побуту, прищеплювати учням любов до Батьківщини
Обладнання: Підручник, словник, зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання
Good morning, children. I am glad to see you.
Let’s start our lesson now.
2. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Let’s check your homework.
2. Активізація навичок читання
[s] caps, cats, rats, sons, speaks, look, roofs;
[z] beds, rooms, fans, bags.
Після s, ss, sh, ch, x, o.
[iz] dishes, watches, walkes.
Закріплення отриманих навичок
[s]
[z]
[iz]
Додаток 1

3. Read Emma’s e-mail to her friend in Kyiv on page 27 and choose the correct word.
Ex.1 p.27
4. Play a game: verb dominos.
Make 15 cards. Play in groups.  Ex.2 p.27
5. Write a letter to Emma.
Hello, Emma!
M y name is __________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Your e-mail friend, _____________________( your name)
6. See the pictures of Emma’s trip to the zoo. Put them in the right order and tell the story.  Ex.3 p.28
7. Write the ending of the story.
Ex.4 p.28

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання
впр.5 ст.28 письмово  
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Your marks are …
Good bye! Have a rest.




Додаток 1
LOOKS
LAUGHS
CUTS
SLEEPS
CALLS
WATCHES
BEGINS
HOPES
WRITES
SEELS





Дата _________                              6 клас

УРОК № 12

Тема: Розкажи, що сталося.
Мета:
навчальна: навчити узагальнювати й систематизувати отриману інформацію.
розвивальна: Ррзвиток комунікативної компетенції, вдосконалювати навички читання усного та писемного мовлення з теми, розвиток критичного мислення, спостереження, фантазії та уяви, розвивати вміння працювати в парах; діалогічного мовлення; поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;
виховна: спрямовувати діяльність учнів на розвиток творчості у вільний час, виховувати інтерес до культури іншого народу та вивчення їхнього життя та побуту.
Обладнання: Підручник, словник, зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання
Good morning, children. I am glad to see you.
Let’s start our lesson now.
2. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Let’s check your homework.
2. Vocabulary work.
To borrow / позичати
to try / t r a ı / спробувати
to laugh at /l a f   ǽ t /сміятися з
to wig / w i g / перука
to dream /d r i m / мріяти
to be blond / b i   b l o n d / бути білявим
sick note / s i k   n ə u t / пояснення відсутності у зв’язку з хворобою
Good grief / g u d   g r i: f / боже мій
hairdresser / h e ə    d r e s ə / перукар
3. Read the dialogue and say what happens.
page 29.

4. See the grammar rule and remember it.


Grammar in use.
5. Complete the sentences with the correct verbs.
Ex.1a p. 29
6. Put the sentences in the correct order.
Ex.1b p. 29
7. What happens next? Complete the sentences with the verbs in the box.
Ex. 2 p 29 in writing form.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання
впр.1 с.30 усно
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Your marks are …
Good bye! Have a rest.



Дата _________                              6 клас

УРОК № 13
Тема: У зоопарку.
Мета: навчити учнів нових; удосконалювати лексико – граматичні навички; розвивати навички говоріння, читання, аудіювання, письма; розвивати діалогічного мовлення; поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови; виховувати інтерес до культури іншого народу та вивчення їхнього життя та побуту.
Обладнання: Підручник, зошит, додаток 1.

Хід уроку
І. Початок уроку
1. Привітання, організація класу.
2. Активізація знань попереднього уроку.

ІІ. Основна частина уроку.
1. Повідомлення теми і мети уроку
2. Нові ЛО вибрані з додатку 1
3. Первинне закріплення ЛО. Вдосконалення навичок говоріння та письма. З назв тварин (Дод.1) зробити флешкарти, й запропонувати учням, методом жеребкування,  обрати одну таку карту  й біля дошки виконати на зразок вправи 1, с.30 письмово


4. Повторення граматики

5. Аудіювання тексту
Вправа 3б, с.30
 

ІІІ. Заключна частина уроку
1. Д/з
Розповідь про домашнього улюбленця.
2. Підсумки уроку






Додаток 1






Дата ___________               6 клас

ТЕМА № 3: ДРУЗІ.
УРОК № 17
Тема: Найкращі друзі.
Мета:
навчальна: презентувати новий лексичний матеріал за темою, практикувати мовні засоби за темою «Нам усім потрібні друзі», формувати навички вживання нових лексичних одиниць, удосконалювати компетенції читання, аудіювання та усного монологічного мовлення;
розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно працювати під час групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті – слухову, зорову, увагу, логічно висловлювати думку:
виховна: виховувати вміння сконцентровуватися, поважати ровесників, формувати доброзичливу атмосферу в класі.
Обладнання: Підручник, зошит.

ХІД УРОКУ
І.ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання, організація класу.
Zoo
2. Warm up.                                                                                    Lion
                                                                                                          Tiger

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.      Повідомлення теми і мети уроку
1.                              Пояснення терміну та явища в учнівському середовищі – буллінг (bully - хуліган). Буллінг – фізичне або психічне знущання серед школярів. Якщо ви не були жертвами булінгу, то неодмінно бачили таких жертв поруч. Проблема, на жаль, надзвичайно поширена. А з розвитком технологій з’являються нові її форми, наприклад, кібербулінг – цькування дітей за допомогою електронних повідомлень.
2.                              Опрацювати листи дітей Джейка та Сюзен (с.38)
2.      Активізація навичок  читання
3.      Нові ЛО і МК
Bully - хуліган
4.      Первинне закріплення ЛО і МК. Вдосконалення навичок говоріння
Практикування розповіді про найкращого друга.
(На дошці має бути написаний зразок послідовності речень розповіді).
5.      Вдосконалення навичок письма.
Написання учнями короткого тексту про хорошого друга, по вивчених МК.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
с.40 читати
2. Підсумки уроку




Дата ___________               6 клас

УРОК № 18
Тема: Хто твій найкращий друг?
Мета:
навчальна: презентувати новий лексичний матеріал за темою, практикувати мовні засоби за темою «Нам усім потрібні друзі», формувати навички вживання нових лексичних одиниць, удосконалювати компетенції читання, аудіювання та усного монологічного мовлення;
розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно працювати під час групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті – слухову, зорову, увагу, логічно висловлювати думку:
виховна: виховувати вміння сконцентровуватися, поважати ровесників, формувати доброзичливу атмосферу в класі.
Обладнання: Підручник, зошит.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання
Good morning! Have are you?
Let me see your smiles, please.
OK. Are you ready for the lesson?
2. Повідомлення теми уроку
Today we will speak about… 
We’re going to do reading, listening, speaking and writing?
Learn new words.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checing homework.
2. Look at the picture and say what you see.
Read the dialogue in pairs on p.40.
3. Training in speaking. ex.1 p.40
Find the questions.
How does Terry ask about….
1. Jake?
2. his friend?
3. a message?
4. a club?
4. Training in reading. Ex.2 p.40
Put the words in the correct order to mare questions.
Answer the questions.
Do the part 2 in pairs.

5. Groud work. ex.4 p.41.
Work in a small groups. Think of five different activities and write them in the table.
Use your table. Tell the class about activities in your group.
6. Training in speaking. ex.5 p.41
Ask your teacher.
Do you go to discos?
Do you eat at burger bars?
Do you have a boyfriend?
Do you wear strange clothers?
Do you have long hair?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.3 с.41 усно
2. Підсумки уроку.
Summing-up.
What was the most interesting that you have learned today? What new words can you name? What was the most difficult? What was the easiest?




Дата ___________               6 клас

УРОК № 19

Тема: Як тобі це вдається? Частини тіла
Мета:
навчальна: вивчити з учнями нові ЛО уроку та застосування спеціальних запитань; практикувати мовні засоби за темою «Нам усім потрібні друзі», формувати навички вживання нових лексичних одиниць, удосконалювати компетенції говоріння, аудіювання;
розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно працювати під час групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті – слухову, зорову, увагу, логічно висловлювати думку:
виховна: виховувати вміння сконцентровуватися, поважати ровесників, формувати доброзичливу атмосферу в класі.
Обладнання: підручник, зошит.
ХІД УРОКУ
І. Початок уроку
1. Привітання
2. Активізація навичок читання
ІІ. Основна частина уроку
1.                  Повідомлення теми уроку
2.                  Спеціальні запитання. Практика аудіювання.
3.                  Закріплення утворення спеціальних запитань

4.                  Вивчення нових ЛО

5.                  Робота з словником

ІІІ. Заключна частина уроку
1.                  Підсумки уроку
 
2.                  Домашнє завдання.
Вивчити назви частин тіла.





Дата ___________               6 клас

УРОК № 20

Тема: Книги, які ти читаєш.
Мета:
навчальна: активiзувати вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вміння та навички читання, аудіювання, письма, усного мовлення; вчити реагувати невербально на запитання, які передбачають прості відповіді, формувати в учнів комунікативну компетенцію,
розвивальна: вчити уважно стежити за презентованною інформацією, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення в оволодінні іноземною мовою, розвивати мовну здогадку.
виховна: привернути увагу учнів до вивченого матеріалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, викликати в дітей бажання вчитись, вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.
Обладнання: підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today we continue our topic: “We all need friends”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу. «Мікрофон»
Who is your best friend?
What do you do in free time?
Where do you go on Sundays?
What do you like to do best of all?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Look at the pictures and do the tasks. ex.1 p.44
a) Which titles goes with which book?
b) Join the sentences into one using who or which.
Who -            is about a person.
Which                        is about a thing.
c) Work in pairs. Match the sentences from the 1b to the book titles in 1a in the example.
d) Write a book title about bullies or friends. Make a cover for your book.
3. Lets play. People and things in a crossword puzzle. ex.2 p.44
Explain the words in the puzzle, as in example.
4. Lets play.
a) Look at the pairs of words below and listen to the sentences. Which word can you hear?
If you hear the word on the left, clap one time. If you hear the word on the right, clap two times.
1. write or right
2. ours or hours
3. “Bye!” or buy
4. their or there
5. high or “Hi!”
b) Find more words with the same sound but a different spelling.
5. See the song. Read it and sing with your friends.
ex.4 p.45

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.3 с.45 усно

2. Підсумок уроку
The lesson is over. Your marks are….
Goodbye! Have a rest now.




Дата ___________               6 клас

УРОК № 21
Тема: Урок домашнього читання. Повторення матеріалу по темі.
Мета:
навчальна:  : активiзувати вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вміння та навички читання, аудіювання, письма, усного мовлення; вчити реагувати невербально на запитання, які передбачають прості відповіді, формувати в учнів комунікативну компетенцію,
розвивальна: вчити уважно стежити за презентованною інформацією, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення в оволодінні іноземною мовою, розвивати мовну здогадку.
виховна: привернути увагу учнів до вивченого матеріалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, викликати в дітей бажання вчитись, вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.
Обладнання: підручник, робочий зошит.
ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today we continue our topic: “We all need friends”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу. «Мікрофон»
Who is your best friend?
What do you do in free time?
Where do you go on Sundays?
What do you like to do best of all?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Read the text and do the tasks.
a) pre-reading activities
What school do you study?
What form are you in?
Are there any bullies in your school?
How can you tell?
What do they do?
b) while-reading activities
Read the text and do the tasks. Page 46, continue – page 135.
Answer the questions, choosing the correct phrase.
1. How does Terry find the Math test?
a) easy
b) difficult
c) tricky
2. When do the pupils talk about the test?
a) after school
b) in the break
c) at lunchtime
3. Where do Lisa and Emma go after school?
a) to the cafeteria
b) into town
c) to the zoo
4. Where do they meet Sam and Terry?
a) at the jazz café
b) in the cafeteria
c) at the burger bar
5. What do the four children do on Monday?
a) talk to Mrs. Richards
b) phone Mr Rose
c) talk about the test
6. When do they get their marks?
a) on Monday
b) on Friday
c) on Wednesday
c) post – reading activities
Read a continuation of the story on p.135.
Say if statements 1-8 are true (T) or false (F).
Look at exercise 3 on page 47.
3. What is the end of the story?
What do you think happens next?
What do the bullies do next?
What does the teacher do then?
What do the friends do then?
Do they catch the bullies?
4. Guessing words.
Look at the baby kangaroo’s face. Guess what “I feel sick” means.
See the meaning of the word.
If you are not sure you know the word, look it up in a dictionary.
Do ex.3 p.48
5. What does Sam say?
Work in pairs.
Take turns giving statements and responding to them, as in example.
Example: Grandma: Sam borrows his dad’s old bike.
                        Sam: I don’t borrow his old bike. I borrow his new bike.
Do ex.1 p.49
6. Complete the dialogue using the phrases in the box.
And then answer the questions. Say Yes, I do. No, I don’t.
7. Fill in the sentences with the words:
usual, school, lessons, new friends, pen-friend, the football match.
1. We have 5 __________a day.
2. I write a letter to my __________.
3. It is as _________.
4. The ___________ start at 8:30.
5. After classes we have _________.
6. It is really exciting to make _________.
8. Match the opposites.
1. dark                                                a) slim
2. fat                                                  b) curly
3. fair                                                 c) light
4. straight                                           d) dark
5. special                                            e) usual
6. different                                         f) short
7. tall                                                  g) to be alike
9. Make up your own sentences with the phrases below.
1. I like _______________________________________.
2. I dislike ____________________________________.
3. I am good at _________________________________.
4. It is difficult for me ___________________________.
5. It is useful for me _____________________________.
6. I try ________________________________________.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.5 с.47 письмово
в.3 с.49 усно

2. Підсумок уроку
The lesson is over. Your marks are….
Goodbye! Have a rest now.



Дата ___________               6 клас

Тема : Їжа.

УРОК № 22

Тема: Шкільний обід у Грінвічі. Простий теперішній час.
Мета:
навчальна: активiзувати вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вміння та навички читання, аудіювання, письма, усного мовлення; формувати в учнів комунікативну компетенцію,
розвивальна: вчити уважно стежити за презентованною інформацією, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення в оволодінні іноземною мовою, розвивати мовну здогадку.
виховна: привернути увагу учнів до вивченого матеріалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, викликати в дітей бажання вчитись, вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.
Обладнання: підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.

2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today we are finishing our topic: “We all need friends”.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Checking homework.

2. Vocabulary work.
Write down new words.
Ham, spicy, lamb, sweet, sour, pork, spaghetti, salad, rice, bread, mineral water, dessert.

3. Takeaway in Greenwich.
Sam and Emma are looking at this takeaway menus.
Which restaurant sells foods and drinks given in the table below?
Match the words in the table to the pictures above, as in the example.
Ex.1 p.51

4. What food do you like?
Work in small groups.
Tell about your favourite food.
What food do you like?
What do you usually eat when you are hungry?
What do you usually drink when you are thirsty?
How many meals a day have you got?
Do you eat healthy food?
Use the prompts below.
Ex.2 p.51

5. Complete the dialogue.
- _______________________.
- Good afternoon! I’d like to buy two pounds of potatoes.
- ________________________.
- How much do the apples cost?
- ___________________________.
- Could you give me two pounds?
- ___________________________.
- Thank you. How much is it altogether?
- ___________________________.
- Can I pay by my credit card?
-__________________________.
- Thank you. Good-bye.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.51 письмово (проект)

2. Підсумок уроку
The lesson is over. You were great today.
Your marks are…



Дата __________                 6 клас

УРОК № 23
Тема: Фаст-фуд. Шкідлива їжа. Ступені порівняння прикметників.
Мета:
Навчальна: закрiпити лексичнi одиницi, активiзувати вивчений лексико-граматичний матерiал, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати логiчне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливiсть,
 розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiею, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв, виховувати умiння концентруватися, слухати iнших, формувати доброзичливу атмосферу в класi, вчити культури спiлкування сучасного цивiлiзованого cвiтy.
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Food”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.
2. Comparing things and people.
Fast food. Sam and Emma are sitting the table. The bell rings.
What do they call fast food? Why?
What do Sam, Emma and Mr. Spencer think about salad?
3.Comparative and superlative forms of adjectives. .
1) Бесіда з учнями.
T: When we want to describe something, we use an adjective: а bee is small.
When we want to compare two things, we use a comparative adjective: an ant is smaller 
When we want to compare three or more things, we use a superlative adjective: a bee and a fly
are small, but an ant is the smallest of all.
Let’s look at the table and tell how to make the comparative and superlative forms.

Adjectives
Positive
Comparative (вищий)
Superlative (найвищий)

-er
-est
long
longer
(the) longest
strong
stronger
(the) strongest
big
bigger
(the) biggest
Учні самостійно роблять висновок про утворення прикметників вищого й найвищого ступенів порівняння. Учитель звертає увагу на те, що в словах із коротким кореневим голосним подвоюється кінцевий приголосний (щоб не відкривався склад і не змінювалася
вимова). Якщо слово складається з двох і більше складів, то
Adjectives
Positive
Comparative (вищий)
Superlative (найвищий)

more interesting
the most interesting
T: Who is the tallest/smallest/oldest/cleverest/funniest in your class?
Винятки: Good – better – the best             bad - worse – the worst
4. Different kinds of food.
Let’s compare the foods.
Ex.2 p.52
5. Look at the pictures.
Compare the foods in the pictures, use the words in the box.
Ex. 3 p.53
6. Listening. Listen the dialogue and fill in the grid.
BEFORE THE PARTY
Peter: Have we got everything we need for the party, Alice?
A lice : Let’s see. There are five pizzas and ten hamburgers, and I want you to buy some chips . There is some juice too.
P: Is there apple juice or orange juice?
A : There is only tomato juice. But we have some Cola in the fridge.
P: OK. Is there any fruit?
A : There are some oranges and bananas, but there are not any apples. Can you buy some, Peter?
P: Sure.
A : Thank you. Will you also buy some ice-cream? There are some chocolates, but there is no ice-cream.
P: What ice-cream shall I buy — strawberry, chocolate or vanilla?
A : As you like.
P: Well, I ’m going shopping then. See you!
Прослухай діалог і заповни таблицю.
Food
Alice and Peter have
Alice and Peter want to buy
pizzas
+
hamburgers


chips


juice
lemonade


Cola


bananas


apples


oranges


sweets


ice-cream


chocolate


7. Choose adjectives in the boxes and compare different ideas, as in the example.
Write sentences in your workbook.
Ex.4 p.53
8. Let’s talk. Tell about your best food.
Find the three smallest/tallest/fastest/ … in your group and compare them.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.1 с.61 письмово
2. Підсумок уроку
The lesson is over. You were great today.
Your marks are…



Дата ___________               6 клас

УРОК № 24

Тема: Правильне харчування. Модальні дієслова should, must, need.
Мета:
навчальна: активiзувати вивчений лексико-граматичний матерiал, вдосконалювати вміння та навички читання, аудіювання, письма, усного мовлення, навчати працювати з модальними дієсловами, формувати в учнів комунікативну компетенцію,
розвивальна: вчити уважно стежити за презентованною інформацією, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення в оволодінні іноземною мовою, розвивати мовну здогадку.
виховна: привернути увагу учнів до вивченого матеріалу, допомогти їм бути розкутими у спiлкуваннi, викликати в дітей бажання вчитись, вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.
Обладнання: підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.

2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is: “Food”.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Checking homework.

2. Read the dialogue and talk about Dr. Bell’s tips.
Which tip do you think is the most important? Why?
What advice does Dr. Bell give to Terry’s class?
Join a sentence beginning with an ending to make suggestions?
Ex.1 p.54

3. Modal verbs: should, must, need.
Can – могти, вміти, позначає здатність
Can I use your phone?
Must – мусити, належить щось зробити, необхідність
We must go now.
Should – слід, належало б зробити, рекомендація 
You should stop talking.
May – бути дозволеним, (можна мені…)
May I come in?

Say what you must do at home/at school.
Say what you mustn’t do at home/at school.
Say what you need do at home/at school.
Say what you needn’t do at home/at school.
Ex.2 p.54

4. Look at Terry’s suggestions for his dad and match sentences 1-6 to a-f.
Use should/shouldn’t in your soggestions.
Ex.3 p.55

5. Time for relax.
Do the quiz. How many points do you get?
These are questions about healthy food.
Ex.4 p.55
Then compare your answers with your partner.
What must you change?

6. Make up your own questionnaire. Use other words for the words in colour in ex.4 p.55. Use your list of foods and drinks. Ask the pupil in your group and tell the class about the answer.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.6 с.55 письмово
2. Підсумок уроку
The lesson is over. You were great today.
Your marks are…



Дата _________                   6 клас

УРОК № 25

Тема: В магазині. Неозначені займенники some, any.
Мета:
Навчальна: активiзувати вивчений лексико-граматичний матерiал, описувати когось/щось, висловлювати своє ставлення до когось/чогось, вдосконалювати компетенції читання, письма, усного монологiчного мовлення; збільшувати обсяг знань про соціокультурну специфіку мови країни, що вивчається, вдосконалювати вміння будувати своє мовне висловлювання.
Розвивальна: розвивати логiчне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливiсть,
удосконалювати фонетику та артикуляцiю звукiв, розвивати ycнi комунiкативнi умiння
з опорою на наочнiсть, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь
в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi.
Виховна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв, виховувати (формувати) позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, вчити культури спiлкування сучасного цивiлiзованого cвiтy, вчити емоційно-ціннісно ставитись до всього, що нас оточує.
Обладнання: таблиця «Пори року», картки пов'язанi з порами року та погодою.

ХІД УРОКУ
 І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.

2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today w e’ll continue speaking about food and cooking. You’ll be able to ask if there is
something somewhere and answer the question.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Checking homework.

2. See the indefinite pronouns some, any.
Some – декілька, деякий. Вживається лише у реченях.
Any – декілька, деякий. Вживається лише у запитаннях.
Not any, no - жодного. Вживається лише у запереченях.

Something, somebody, somewhere.
Anything, anybody, anywhere.
Nothing, nobody, nowhere.

3. See the dialogue “At the market”.
Look at the picture of the stall at Greenwich Market and then make sentences.
Use the indefinite pronouns some and any.

4. Listen to the dialogue and fill in the grid.
BEFORE THE PARTY
Peter: Have we got everything we need for the party, Alice?
A lice : Let’s see. There are five pizzas and ten hamburgers, and I want you to buy some chips . There is some juice too.
P: Is there apple juice or orange juice?
A : There is only tomato juice. But we have some Cola in the fridge.
P: OK. Is there any fruit?
A : There are some oranges and bananas, but there are not any apples. Can you buy some, Peter?
P: Sure.
A : Thank you. Will you also buy some ice-cream? There are some chocolates, but there is no ice-cream.
P: What ice-cream shall I buy — strawberry, chocolate or vanilla?
A : As you like.
P: Well, I ’m going shopping then. See you!
Прослухай діалог і заповни таблицю.
Food
Alice and Peter have
Alice and Peter want to buy
pizzas
+
hamburgers


chips


juice
lemonade


Cola


bananas


apples


oranges


sweets


ice-cream


chocolate



5. Today your grandma want to make supper. Help her to choose food.
Choose the right word some or any.
Ex.2 p.56

6. Let’s talk. A shopping dialogue.
Work in pairs. Help Sam to finish the shopping, using the words from his list. Ask your partner to be a stall holder.  Ex.3 p.56

7. Let’s talk about healthy food.
You want to get fit. What should or shouldn’t you eat.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.5 с.57 усно, скласти діалог
2. Підсумок уроку
The lesson is over. You were great today.
Your marks are…



Дата _________                   6 клас

УРОК № 26

Тема: Спорт може бути небезпечним.
Мета:
Навчальна: активiзувати вивчений лексико-граматичний матерiал, описувати когось/щось, висловлювати своє ставлення до когось/чогось, вдосконалювати компетенції читання, письма, усного монологiчного мовлення; збільшувати обсяг знань про соціокультурну специфіку мови країни, що вивчається, вдосконалювати вміння будувати своє мовне висловлювання.
Розвивальна: розвивати логiчне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливiсть,
 розвивати ycнi комунiкативнi умiння з опорою на наочнiсть, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi.
Виховна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв, виховувати (формувати) позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, вчити культури спiлкування сучасного цивiлiзованого cвiтy, вчити емоційно-ціннісно ставитись до всього, що нас оточує.
Обладнання: таблиця «Пори року», картки пов'язанi з порами року та погодою.

ХІД УРОКУ
 І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.

2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today w e’ll continue speaking about food and cooking. What sport can be dangerous?

3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Checking homework.

2. See the text at page 58 and before you read say:
What dangerous sports do you know?
Why is it dangerous?
Then read the text.

3. What is your first impressions? Say to class
Does the end make you laugh? Why?
Do you want to know what may happen next?
Then read the continuation of the story on page 136.

4. Listening  ex.3 p.59
Test your understanding.
Read the continuation of the story on page 136.
Say if the sentences are true or false.
Find the information in the text to prove your answers.
5. Look at the sentences and put them in the correct order.
Ex.4 p.59

6. Гра What Food Is It? .
Ведучий (учитель або один з учнів) називає властивості якогось продукту харчування.
Після цього учні ставлять ведучому загальні запитання, намагаючись з ’ясувати, який продукт він має на увазі. Той учень, який здогадується, займає місце ведучого.
Наприклад, ведучий загадує масло.
Leader: This food is very fat. We usually have it with bread.
P 1: Is it a meat product?
Leader: No.
P 2: Is it a milk product?
Leader: Yes.
P 3: Is it yellow?
Leader: Yes.
P 4: Is it cheese?
Leader: No.
P „ : Is it sweet?
Leader: No.
P 6: Is it salty?
Leader: Sometimes.
P 7: Is it butter?
Leader: Yes, it is!

7. Mr. Jackson’s phone call.
Work in pairs. Take turns asking the questions.
What does Mr. Jackson says to the young man when he phones him?
What does the young man say?
What do they want to do?
Write a short dialogue and act it out.
Ex.5 p.59

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.4 с.59 усно
2. Підсумок уроку
The lesson is over. You were great today.
Your marks are…



Дата _________                   6 клас

УРОК № 27

Тема: Продукти харчування. Здорова їжа.
Мета:
Навчальна: активiзувати вивчений лексико-граматичний матеріал, ступені порівняння прикметників; описувати когось/щось, висловлювати своє ставлення до когось/чогось, вдосконалювати компетенції читання, письма, усного монологiчного мовлення; збільшувати обсяг знань про соціокультурну специфіку мови країни, що вивчається, вдосконалювати вміння будувати своє мовне висловлювання.
Розвивальна: розвивати логiчне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість,
 розвивати ycнi комунiкативнi умiння з опорою на наочнiсть, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiєю, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi.
Виховна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв, виховувати (формувати) позитивне ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, вчити культури спiлкування сучасного цивiлiзованого cвiтy, вчити емоційно-ціннісно ставитись до всього, що нас оточує.
Обладнання: підручники, зошити.

ХІД УРОКУ
 І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.

2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today w e’ll continue speaking about food and cooking.
What do you know about healthy food?

3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Checking homework.

2. Let’s remember the words connecting with this theme.
Look at the pictures and say the words.
Ex.1 p.60

3. Time for rhyme.
Start a list of rhyming words.
Peas – cheese – trees
Ham – lamb - …
Rice – nice - …

4. Let’s see the food quiz. Ex.3 p.60
1. Where can you find the spiciest food?
a) café                         b) Indian restaurant                c) fish and chips shop

2. Where can you get the healthiest food?
a) cake shop                b) burger bar               c) salad bar
3. Where can you buy the cheapest food?
a) restaurant                b) burger bar               c) school cafeteria
4. Where can you eat the nicest food?
a) at home                   b) at school                 c) in a burger bar

5. Let’s see the degrees of comparison
Complete the sentences with the comparative and superlative forms of the adjectives.
See ex.1 p.61

6. In town. See the signs and say what do they mean?
Match pictures 1-5 to descriptions a-e.
Ex.2 p.61

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
в.3 с.61 усно
2. Підсумок уроку
The lesson is over. You were great today.
Your marks are…




Дата __________                 6 клас

УРОК № 28

Тема: Здоровий спосіб життя.
Мета:
Навчальна: закрiпити лексичнi одиницi, активiзувати вивчений лексико-граматичний матерiал, розвивати вмiння та навички читання, письма, усного монологiчного мовлення; ,
Розвuвальна: розвивати логiчне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливiсть,
 розвивати ycнi комунiкативнi умiння, вчити уважно стежити за презентованою iнформацiею, ефективно спiвпрацювати пiд час парної та групової роботи, мотивувати готовнiсть брати участь в iншомовному спiлкуваннi, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Buxoвна: виховувати зацікавленiсть у розширеннi своїх знань, використаннi навчального матерiалу в життi, загальну кyльтyру учнiв, виховувати умiння концентруватися, слухати iнших, формувати доброзичливу атмосферу в класi, вчити культури спiлкування сучасного цивiлiзованого cвiтy.
Обладнання: Підручники, зошити, словники.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.  Today our topic is : “Healthy way of life”.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Let’s remember the words connecting with this theme.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Checking homework.

2. Complete the conversation with do/don’t or does/doesn’t.
Do ex.1 p.62

3. Listening task.
A phone call from Mum. Ex.2 p.62
Sam’s mum phones him from Greece to hear how his week is going.
What are her questions.
Complete the questions and then match sentences a-f to sentences 1-6.

4. Speaking comprehension. See the plan A and the plan B and compare it.
Ex.3 p.62

5. Let’s play a puzzle-game “What am I?”
Listen attentively and guess these puzzles. Write down the right answers of vegetables and fruits in your exercise-book.

1) I can be red or green or yellow. I grow in the tree in the garden. I am tasty in autumn and in winter. What am I?                         (apple)
2) I am very small. I am red. I grow in the orchard. I am ripe in summer. My first letter is “C”. Children like jam with me.                  (cherry)
3) We are very tasty, when we are green. We grow in the kitchen garden. We are tasty, when we are salty too. People like to eat us with tomatoes in salads. What am I?               (cucumber)
4) I am tasty, if you boil or fry me. And a little salt and butter, please. Don’t forget to peel me. I’ll be white then and clean. You like me with meat, fish, salad. You eat me every day. What am I? how will you say it in English?               (potato)

Now, you try to make your own riddle in two minutes. Let’s start.

6. How pupils get fit. Thomas Tallis School magazine does a survey on the student after-school activities. What does the reporter write?
Complete the sentences with the correct forms of the adjectives.
Do ex.4 p.63

7. Complete the dialogue with some or any.
Happy birthday! Lisa and her mum are planning Lisa’s birthday party later in the week.
do ex.5 p.63

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити граматичні правила.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. You were great today.
Your marks are…




Дата __________                 6 клас

УРОК № 29

Тема: Koнтроль письма.
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів, вміння та навички письма.
Обладнання: Зошити для контрольних робіт.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll write a test and check your grammar skills.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною
шкалою.
T: Контрольна робота складається з чотирьох завдань. За кожне правильно виконане
завдання ви отримуєте 3 бали.
3. Виконання контрольної роботи.
Текст контрольної роботи дивимось нижче.

Writing test
I term

I. Choose and circle the correct item to complete the sentences. Some / any.

1. Mother gives children (some/any) bread and butter.
2. Is there (some/any) cheese on the plate?
3. Give me (some/any) tea, please. I am thirsty.
4. There are (some/any) bananas on the table.
5. Do you want (some/any) milk in your coffee?
6. Is there (some/any) water in the glass?

II. Compare the foods.

1. healthy                    cheese – fish – vegetables
2. big                          nut – apple – pumpkin
3. hot                          coffee with milk – soup – tea
4. sweet                      candy – chocolate – birthday cake
5. interesting   toy – photo – book
6. tasty                        fast food – chicken – barbecue

III. Choose the right modal verb.

1. First he (may/must) prepare his lessons than he can play with friends.
2. You (can/may) give this book to your friend.
3. I think I (may/can) make the fire by myself.
4. All children (must/may) train hard for the competition.
5. In winter I (must/can) play hockey and skate.
6. You always (should/may) be polite.

IV. Write questions to the sentences.

1. They live in a big house in town.
2. There is a cup of tea and a roll on the table.
3. His mother works at the factory.
4. I am going to the supermarket to get some sweets and jam.
5. My sister is a very good student.
6. Sam tries a new game in the park.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити лексико-граматичний матеріал.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Good-bye!




Дата __________                 6 клас

УРОК № 30

Тема: Koнтроль аудіювання.
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів, вміння та навички аудіювання.
Обладнання: Зошити для контрольних робіт.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll write a test and check your grammar skills.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною
шкалою.
T: Контрольна робота складається з тексту для аудіювання та чотирьох завдань до тексту. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте 3 бали.
3. Виконання контрольної роботи.
Текст контрольної роботи дивимось нижче.

Listening test
I term

Listen to the text and do the tasks.

            Willy Jackson lives on a farm near the village of Greenwood. There is no school in the village and Willy goes to school in Sandford by bus. Many children come to school by bicycles. At 9 o’clock the bell rings and lessons begin. Every day Willy has got six lessons. At 11 o’clock there is a break for 20 minutes. Children drink milk and eat cakes in the school canteen. After break the children have got two more lessons and then comes the break for dinner. Those pupils, who live near school, go home for dinner, but Willy has dinner in the school canteen. After classes Willy does not stay at school for clubs. He runs to the bus stop and hurries home, because he must help his parents on the farm. Willy is a good pupil and a good son, he studies well and always helps his parents.

I. Complete the sentences.

1. Willy Jackson lives on a farm ________ the village of Greenwood.
2. Many children come to school _________________.
3. Children drink ________ and eat ________ in the school canteen.
4. Willy does not stay at school ______________.
5. Willy __________ well and always __________ his parents.

II. Put the sentences in the correct order.

1. At 11 o’clock there is a break for 20 minutes.
2. Willy goes to school by bus.
3. At 9 o’clock the bell rings and lessons begin.
4. Willy has got six lessons every day.
5. Willy lives on a farm.
6. Some pupils go home for dinner.
7. After classes Willy hurries home to help his parents.
8. Willy has dinner in the school canteen.

III. Choose the correct variant.

1. Willy Jackson lives…
a) in the village of Greenwood;
b) on a farm near the village of Greenwood;
c) in a city of Greenwood.
2. Willy goes to school by…
a) train;
b) tram;
c) bus.
3. Every day Willy has got…
a) five lessons;
b) six lessons;
c) seven lessons.
4. At the break for dinner Willy goes…
a) to school canteen;
b) home;
c) to café.
5. After classes Willy hurries home, because he…
a) goes for clubs;
b) helps his parents on the farm.
c) wants to see his friends.
6. Willy is a good pupil and a good son, because…
a) he studies well and always helps his parents;
b) he is good in many classes;
c) he helps his parents.

IV. Answer the questions.

1. Where does Willy live?
2. How does he get to his school?
3. What do children eat in the school canteen?
4. How many lessons has Willy?
5. Does Willy stay at school for clubs?
6. Is Willy good pupil and good son?


ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити лексико-граматичний матеріал.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Good-bye!



Дата __________                 6 клас

УРОК № 31

Тема: Koнтроль читання.
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів, вміння та навички читання.
Обладнання: Зошити для контрольних робіт.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll write a test and check your reading skills.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною
шкалою.
T: Контрольна робота складається з тексту для самостійного читання та чотирьох завдань до тексту. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте 3 бали.
3. Виконання контрольної роботи.
Текст контрольної роботи дивимось нижче.

Reading test
I term

Read the text and do the tasks.

          A traditional English breakfast is a very big meal – sausages, bacon, eggs, tomatoes, and mushrooms. The English drink tea with cold milk. Some people have coffee. “Tea” means two things. It is a drink and a meal. Some English people have not only breakfast tea, but afternoon tea and evening tea as well. They have it with sandwiches and cakes. Cream teas are popular, too. They have cakes with cream and jam. At school children can have a hot meal, but many of them take a snack from home – a sandwich, a drink, fruit and crisps. British boys and girls take packed lunches in the lunch boxes to school. The office workers can have their lunch in sandwich bars, where they can choose bread, salad and meat or fish to go in the sandwich. There they can drink a cup of tea or coffee, too.

I. Match the parts of the sentences.

1. English people have tea               a) a cup of tea or coffee, too.
2. They have cakes                          b) with cream and jam.
3. British schoolchildren                  c) in sandwich bars.
4. The office workers can                d) with cold milk.
5. They can have their lunch                       e) can have a hot meal.
6. They can drink                             f) choose bread, salad and meat.

II. Mark true and false statements according to the text.

1. Before classes schoolchildren must have a cup of tea or coffee.
2. The English drink tea with hot milk.
3. They have tea with sandwiches and cakes.
4. Cream teas are not popular.
5. They have sandwiches with cream and jam.
6. The office workers can have lunch in sandwich bars, where they can choose some yoghurts and bars of chocolate.

III. Read the text and put the following sentences in the correct order.

1. Cream teas are popular, too.
2. The English drink tea with cold milk.
3. The office workers can have their lunch in sandwich bars.
4. British boys and girls take packed lunches in the lunch boxes to school.
5. They have cakes with cream and jam.
6. “Tea” means two things.


IV. Answer the questions.
                
1. What is the traditional English breakfast drink?
2. Why does the word “tea” mean two different things?
3. What kind of teas are popular in Britain?
4. What can schoolchildren have for lunch at school?
5. Where can office workers have their lunch?
6. What do the office workers have to go in the sandwich?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити лексичний матеріал.
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Good-bye!




Дата __________                 6 клас

УРОК № 32

Тема: Koнтроль говоріння .
Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів, вміння та навички говоріння.
Обладнання: Зошити для контрольних робіт.

ХІД УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1. Привітання.
T. Good morning, children. How are you today?
Ps.  Good morning, teacher. We are fine. Thank you.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Today we’ll write a test and check your skills in speaking.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Інструкція щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною
шкалою.
T: Контрольна робота з говоріння – це ваше висловлювання з поданої теми. Оцінки з говоріння залежатимуть від кількості правильних речень, які ви складете.
3. Виконання контрольної роботи.
Текст контрольної роботи дивимось нижче.

I term
Speaking test

1) Your friend invites you to go to the football match. But you are not so fond of this game than your friend. Tell about your favourite kind of sport or favourite game.

2) Tell about a place you like to attend with your friends.

3) You are going with your friends to McDonald’s shop. Discuss the menu with your friends.
Tell about the healthy food.

4) Do you have a hobby? Tell us about it?

5) How do you spend your weekends? Talk about it?

6) Describe a person with an unhealthy way of life. Give this person a name and describe what he/she does which is not healthy.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
Повторити вивчений лексичний матеріал по темах.  
2. Підсумок уроку
The lesson is over. Good-bye!
Have a happy holidays to you!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Конспекти уроків з англ мови 5 клас (друга іноземна) Пахомова І семестр

Семестровий контроль з англ мови 9 кл Пахомова (друга іноземна)

Календарно-тематичне планування з англ мови 8 кл (друга іноземна) Пахомова