Календарно-тематичне планування з англ мови 9 кл (друга іноземна) Пахомова
Календарно-тематичне
планування з англійської мови на 9 клас
до підручника Т.Бондар, Т.Пахомової (друга іноземна мова)
І семестр
№ п\п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Граматичний матеріал
|
Читання
|
Говоріння
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
Тема 1: Це – моє життя.
|
||||||||
1
|
Це – моє життя.
|
р.8, ех.1 р.9
|
ех.3 р.9
|
ех.3 р.9
|
||||
2
|
Згадуючи
дитинство.
|
Used to? Didn’t
used to
|
р.10
|
ех.1 р.10
|
||||
3
|
Мої спогади про
дитинство.
|
Get, have4
Active Voice, Passive
|
ех.3 р.11
ех.6 р.12
|
ех.4 р.11
|
ех.7 р.12
|
ех.2 р.10
|
||
4
|
Плануючи майбутнє.
|
The present
continuous, the present simple, will, going to
|
||||||
5
|
Особливості
характеру.
|
ех.1 р.13
ех.1,2 р.14-15
|
ех.2,3 р.13
|
|||||
6
|
Написання заяви.
|
ех.1 р.16
|
ех.2 р.16
|
ех.3 р.16
|
||||
7
|
Успішна
співбесіда.
|
р.18
|
ех.1,2 р.17
|
|||||
8
|
Життєвий шлях успішних
людей.
|
ех.2 р.18
|
ех.1 р.18
|
|||||
9
|
Історія Джиммі.
|
ех.1,2 р.20
|
ех.3,6 р.23
|
|||||
10
|
Знаки Зодіаку та
їх характеристика.
|
ех.1 р.24
ех.3 р.25
|
ех.5 р.25
ех.6 р.26
|
|||||
11
|
Повторення.
|
р.28 ех.А 28
ех.В р.29
|
ех.С р.29
|
|||||
Тема 2: Шкільне життя.
|
||||||||
12
|
Шкільне життя.
|
ех.3 р.31
|
ех.1,2 р.30
|
|||||
13
|
Шкільний літопис.
|
The present
perfect
|
ех.1 р.32
р.33
|
ех.2 р.32
|
ех.4 р.33
|
|||
14
|
Танцюючи з
зірками.
|
The past
perfect
|
ех.1 р.34
ех.4 р.35
|
ех.3,5 р.34-35
|
ех.2 р.34
ех.6 р.35
|
|||
15
|
Школа в Україні.
|
р.36
|
ех.1,2 р.37
|
|||||
16
|
Школа в
Великобританії.
|
Текст р.38
ех.1 р.38
|
ех.1 (с) р.38
|
ех.1 (в) р.38
|
||||
17
|
Вибір кар’єри.
|
р.40
|
ех.1 р.41
ех 3.р.42
|
ех.2 р.41
ех.4 р.43
|
ех.4 р.43
|
|||
18
|
Улюблений
предмет.
|
ех.1 р.44
|
ех.7,8 р.46
|
ех.2 р.44
ех.5 р.45
|
ех.6 р.47
|
|||
19
|
Офіційне
обговорення.
|
р.49
|
ех.1,2 р48.
|
ех.А р.50
|
||||
20
|
Повторення.
|
ех.5 р.53
|
ех.2 р.52
|
ех.1 р.52
|
ех.3 р.52
|
|||
Тема 3: Світ кіно.
|
||||||||
21
|
Мої улюблені
актори.
|
ех.1,2 р.54
|
ех.3,4 р.55
|
|||||
22
|
Професії в
кіноіндустрії.
|
Defining
relative clauses
|
ех.3 р.57
|
ех.1,2 р.57
|
||||
23
|
Музика має
значення.
|
ех.2,3 р.58
|
ех.1,4 р.58
|
|||||
24
|
Домашнє читання.
|
р.60
|
ех.1 р.60
ех.1,2 р.61
|
|||||
25
|
Герої Нарнії.
|
ех. А - G
|
ех.1,2 р.64
|
ех.5 р.65
|
ех.3 р.64
|
|||
26
|
Короткометражні
фільми.
|
Synonyms
|
ех.1 р.66
|
ех.2 р.58
|
||||
27
|
Написання листа.
Повторення.
|
р.68
|
ех.2,3 р.69
|
|||||
28
|
Контроль читання
|
|||||||
29
|
Контроль письма
|
|||||||
30
|
Контроль
аудіювання
|
|||||||
31
|
Контроль
говоріння
|
|||||||
32
|
Підсумковий урок.
|
Календарно-тематичне планування з англійської мови на 9 клас
до підручника Т.Бондар,
Т.Пахомової (друга іноземна мова)
ІІ семестр
№
п/п
|
Дата
|
Підтема
|
Лексичний
матеріал
|
Граматичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
Unit 4: Discover books and theatres
|
|||||||||
33
|
Досліджуючи книжки та театр
|
Theatre
Author, library, show
|
ex.1p.70-71
|
ex.2 p.71
|
Підготувати розповідь про улюблену книгу
|
||||
34
|
Англійські письменники
|
Writers, autobiograph
|
ex.4 p.72-73
|
ex.1, 2 p.72
|
ex.3 p.72
|
Portfolio
|
|||
35
|
Літературні жанри
|
Genres, literature, fiction
|
So-such
Enough-too
As much
As many
|
ex.1p.74
ex.1,2 p.75
|
ex.3p.74
|
ex.2 p.74
|
Впр.3 с. 75 письмово скласти історію
|
||
36
|
Створюючи цікаву історію
|
Story, interesting
|
ex.4 p.78
ex.9 p. 79
|
ex.6,7 p.78
|
ex.9 p. 79
|
Переказ тексту
с.79
|
|||
37
|
Театр
|
Pappet show, scene
|
ex.2 p.80
|
ex.1,2 p.81
|
ex.1 p.80
|
Скласти діалог
|
|||
38
|
Бродвей
|
Musical show, dance
|
ex.1с.82-83
|
Скласти питання до тексту
|
Переказ частини тексту
|
||||
39
|
Найкращий театр
для підлітків
|
Teenagers, theatre
|
ex.1 p.84
|
ex.3 p. 84
|
ex.2 p. 84
|
ex.4 p. 85
|
Вивчити слова у словнику
|
||
40
|
Вистава або книга?
|
Performance, play, book
|
ex.1 p.86
|
ex.2 p.86
|
ex.3 p. 87
|
Впр.4 с. 87
|
|||
41
|
Яка книга краща?
|
As…as
|
p. 88-89
|
С. 90 читати переклад
|
|||||
42
|
Урок позакласного читання
|
p.90
|
ex.1A p.90
|
ex.1A p.90
|
ex.C,D p.91
|
B. F c.91 письмово
|
|||
43
|
Повторення
|
ex.1,4 p.92
text p.93
|
ex.3 p.92
|
ex.1 p.93
|
Впр.2 с. 92 письмово
|
||||
Unit 5:The world speaks English.
|
|||||||||
44
|
Англомовні країни. Канада та Австралія.
|
Language, native speakers
|
p.94-95
|
ex.2 p.95
|
ex.1 p.94
|
Вивчити слова
|
|||
45
|
Англомовні країни. Індія та США.
|
Countries people nation
|
Who
which
|
p.94-95
|
ex.3 p.96
|
ex.4 p.96
|
Впр.5 с. 96 усно
|
||
46
|
Англійська в повсякденному житті
|
Everyday life , speak
|
For-since
|
ex.1 p.97
|
ex.4 p.98
|
ex.3 p.97
ex.6 p.99
|
ex.2 p.97
|
Впр.5 с. 99
|
|
47
|
Подорожуючи англомовними країнами
|
Travelling, visitors
|
ex.4 p.101
|
ex.2 p.100
|
ex.1 p.100
ex.5 p.102
|
Впр.7 с. 103
|
|||
48
|
Австралійці та американці
|
Continents, countries
|
ex.1 p. 106-108
|
ex.2 p.108
|
Впр.3 с. 109
|
||||
49
|
Порівняльна характеристика Австралії та Америки
|
ex.3 p. 110
|
ex.4 p.111
|
ex. 2 p. 110
|
ex.5 p. 111
|
Впр. 1 с. 112
читати перекладати
|
|||
50
|
Повторення
|
Text p. 112
|
ex.1,2 p. 112
|
ex.1 p. 113
|
Впр. 1 с. 113 (F)
|
||||
Unit 6: Exploring the world.
|
|||||||||
51
|
Навколо світу
|
Travelling
|
p.115
|
ex.3 p. 115
|
ex.1,2 p. 114
|
Впр.4 с. 115
|
|||
52
|
Досліджуючи Нью-Йорк
|
Research, sightseing
|
Passive Voice
Is-are
|
ex.1 p. 116
|
ex.2 p. 117
|
ex.3(a) p. 117
|
Впр.3b с. 117
|
||
53
|
Що? Де? Коли?
|
quiz
|
Passive Voice
|
ex.1 p. 118
|
ex.2,3 p. 119
|
ex.4 p. 118
|
Впр.5 с. 119
|
||
54
|
Складаючи маршрут
|
Travelling map
|
Have/has
|
ex.1 p. 120
|
ex.2 p. 121
|
Впр.3 с. 121
|
|||
55
|
Збираємось у подорож
|
Lagguage, baggage
|
ex.4 p.122
ex.1p.124
|
ex.5 p. 122
ex.7 p. 123
|
Скласти маршрутний лист міста
|
||||
56
|
Враження мандрівників
|
Impression
|
p.126-127
|
ex.2,3 p. 127
|
Впр.5 с. 127
|
||||
57
|
Лондон чи Нью-Йорк?
|
Comparing
|
ex.1p.128
|
ex.2,3p.128
|
ex.4p.129
|
Впр.5 с. 129
|
|||
58
|
Повторення
|
ex.1,2p.132
|
ex.6p.133
|
ex.4,5p.132
|
ex.3p.132
|
Впр.7 с. 133
|
|||
Unit 7: Home and away
|
|||||||||
59
|
Україна. Ласкаво просимо
|
Welcome, Ukraine, countries
|
if-clauses
|
p. 134-135
|
ex.1,2p.134
|
Впр.3 (b) с. 135
|
|||
60
|
Львів -
столиця фестивалів
|
Festivals
|
p. 136
|
ex.3 p. 137
|
ex.1,2 p. 137
|
Впр.5 с. 137
|
|||
61
|
День подяки
|
Thanks
giving Day, turkey, traditions
|
ex.1 p. 139
ex.1 p. 140
|
ex.2 p. 139
|
ex.3 p. 139
|
Моє улюблене свято
|
|||
62
|
Щоденник мандрівника
|
Tourist’s diary
|
p.142-143
|
ex.3p. 145
|
ex.1,2p. 143
ex.1p. 144
|
ex.2p. 144
|
Впр.4 с. 145
|
||
63
|
Вчительський досвід
|
p.146
|
ex.1A p.146
|
ex.1D p.147
|
Впр.1E с. 147
|
||||
64
|
Повторення
|
ex.5p. 149
|
ex.1p. 148
ex.4p. 149
|
ex.6p. 149
|
Впр.7 с. 149
|
||||
65
|
Контроль письма
|
||||||||
66
|
Контроль читання
|
||||||||
67
|
Контроль аудіювання
|
||||||||
68
|
Контроль говоріння
|
Повторити слова та правила
|
Коментарі
Дописати коментар