Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас (друга іноземна) за підручником Пахомова, Бондар
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5
класу (друга іноземна мова) перший рік навчання за підручником English Пахомова
Т.Г.
І
семестр
Тема № 1: Школа
|
||||||||||||||||||||
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Мовленнєві
функції
|
Мовленнєві
зразки
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
|||||||||
1
|
Знайомство. Як тебе звати.
|
Познайомитися
Привітатися.
Попрощатися
Представити себе,
когось.
|
Hello/hi…
What’s your name?
Where are you from?
How old are you?
My name is…
I’m ten.I’m from…
I’m in Year Five
|
English, a song, hooray, hello, hi, name, where, how old
Алфавіт
|
Дієслово «to be»
I’m
he’s
she’s
|
Ex.1-3, pp.7-8 Ex.1, p. 11
Let’s get started!
Ex 2, p.11
|
Ex.4,5, p8.
Ex.1, p.12
|
Ex.6, p.8
|
в.10 с. 9
читати
|
|||||||||||
2
|
Знайомство. Звідки ти.
|
Числівники
1-10
|
Ex.3(a), p.13
|
Ex.7, p.8
Ex.2, p.13
Ex.8, p.9
|
Ex.3(b), p.13
Ex.4, p.13
|
Ex.2 (c), p.13
|
с. 14
читати
|
|||||||||||||
3
|
Знайомство. Я та мої друзі.
|
Thomas Tallis is a big school. It’s in Greenwich. She’s from Bristol. She’s nice.
He’s OK.
He’s twelve.
|
Teacher, school, favourite, big, new, nice
|
Ex.1, p.15
|
Ex.2,4, p.15
|
Ex.5, p.15
|
Розповідати про себе
|
|||||||||||||
4
|
Школа. Шкільне приладдя.
|
Називати шкільне
приладдя
|
What’s in the bag?
Here’s/ This is/That is
a/an …
What’s 7 and 12?
It’s 19
|
a bag, a pen,
a pencil case,
a pencil, a rubber,
a ruler, a book,
an exercise book,
a sandwich,
an apple, a mobile
|
Heoзначений артикль а/an. Однина та множина іменика.
Числівники 13-100.
Вказівні займенники.
|
Ex.1,3, p.16
Ex.5,7, p.17
Ex.9, p.9
|
Ex.4, p. 17
Ex.6, p.17
|
Ex.8 (c), p.17
|
Ex.9, p.9
Ex.8 (b), p.16
|
Вивчити слова с.16
|
||||||||||
5
|
Знайомство з Семом.
|
Висловлювати свою згоду/незгоду.
Ставити запитання і відповідати на них.
|
That’s right.
That’s wrong.
I am in your class./ I’m in your class.
Is Sam ten? No, he isn’t./Yes, he is.
|
I, you, he, she, it, we, you, they
|
Present Simple дієслова to be, (cтверджувальна, питальна i заперечна форми). Особові займенники
|
Ex.10, p.9
Dialogue ‘Sam’
|
Ex.1, p.18
Ex.4-6, p.19
|
Ex.2, 3, p.18
|
Ex.10, p.9
|
в. 6 с. 19
письмово
|
||||||||||
6
|
Класна кімната.
|
Використовувати фрази шкільного вжитку. Висловлювати прохання. Просити вибачення.
Задавати питання та давати відповіді про місцезнаходження предметів у
класній кімнаті.
|
Where’s the pencil case? Who’s Mr. Newman? What’s in the bag? Good morning. Sorry
I’m late. Can we open the window? Where are we? What’s ‘До побачення’ in
English, please?.
|
Window
Door
Poster
Chair
Board
Desk
Cupboard
Table
Wall
|
Прийменники місця (in, on, behind, under)
Спеціальні питання (Present simple/to be)
|
Ex. 1, p.20
Ex.6, p21
|
Ex.2,3, p.20
Eх.7,p.21
|
Ex.4, p.21
|
Ex.5, p.21
|
Вивчити слова с. 20
|
||||||||||
7
|
На шкільному майданчику.
|
Висловлювати свою думку.
Надавати схвальну/ несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям.
|
Your jokes are boring. Oh, I’m sorry. You’re cool. Here you are.That’s wrong. That’s no problem. Thank you.Very nice. You’re not cool.Your ball – your problem.
You’re naughty!
|
Nice
Cool
Boring
Naughty
Joke
|
Present Simple / to be
Дієслово «to be»
|
No problem!
|
Ex.1, p.23
|
Ex.3, p23
Ex.4, p.23
|
Ex.2, p.23
р. 112
|
в. 3 с. 23
усно
|
||||||||||
8
|
Розвиток читання та говоріння
|
вивчити слова с. 24
|
||||||||||||||||||
9
|
Шкільне життя. Повторення.
|
повт.
слова
|
||||||||||||||||||
Тема № 2: Я, моя сім’я та друзі.
|
||||||||||||||||||||
10
|
Дім, милий дім
|
Описувати кімнату.
Розповідати про свою родину з опорою на зразок.
|
What colour are the
rooms?
This is my family. My parents are … .
My sister is …, and Ben is my … .
Our house is … .
|
Living room,
bedroom,
bathroom,
kitchen, dining
room. Кольори.
|
Ex.1, p.26
The Brooks and the Ivchenkos p. 28
Ex.3, p. 29
|
Ex.2, p.26
Ex. 4, p.29
|
Ex. 3 (b), p. 26
Ex.9, p.27
Ex.2,p.29
|
Ex.1, p.28
The Brooks and the Ivchenkosp. 28
|
Розповідь про мою сім’ю
|
|||||||||||
11
|
Я, моя сім’я, друзі
|
Ставити та відповідати на питання про
національність та місце проживання.
|
Where are you from?
I’m from…She’s from…Sara is Sam’s grandma. Her cousins’ family is big
|
Granddad, grandma, aunt, uncle, cousin, dad, mum, sister, brother
|
Присвійний відмінок іменника
Прислівники місця (on the right/on the left/next to)
|
Ex.4, p.31
|
Ex.1, p.3
Ex.6,p.31
|
Ex.2,p.30
Ex.5,p.31
|
Ex.3,p.30
|
в. 6 с. 31
письмово
|
||||||||||
12
|
Місце проживання, національні-сть, члени родини
|
Ставити
та відповідати на питання з використанням вивчених структур.
|
Emma has got a pink T-shirt.
They haven’t got a sofa. What have you got in your room?
Have they got…?
Yes, they have./No, they haven’t.
|
Have got/has got (стверджувальна,
Питальна та заперечні форми
у Present simple)
|
Emma, help me!
|
Ex.3,p.32
Ex.4-7,p.33
|
Ex.1,p.32
Ex.2,p.32
|
р. 113
|
в. 5 .с 33
усно
|
|||||||||||
13
|
Дім, кімната. Місцезнаход-ження предметів у кімнаті.
|
Is there a table in picture A?/Yes, there is. Are there four chairs in
picture B?/
No, there aren’t.
|
Структури
there is / there
are
Is there … ? /
Are there ?
|
Ex.2-5,p.35
|
Ex.2-4, p.34
|
Ex.1,p.35
|
в. 5 с. 35
читати
|
|||||||||||||
14
|
Розвиток читання та діалогічного мовлення
|
Вміти знаходити потрібну інформацію. Висловлювати свою думку щодо прочитаного.
|
Strange, busy, new, fed up, slow, not very good, lucky,
good with, happy, nice, scared, stupid,
|
Ex.1,p.36
|
Ex.2,3, p.37
|
Ex.4, p.37
|
Ex.1,p.36
|
Вивчити слова
|
||||||||||||
15
|
Моя кімната
Повторення.
|
р. 38-39
|
в. 3 с. 39
письмово
|
|||||||||||||||||
Тема № 3: Відпочинок та дозвілля
|
||||||||||||||||||||
16
|
Моє улюблене заняття.
Дні тижня.
|
Розповідати про улюблені зайняття. Висловлювати свою думку, задавати та
відповідати на питання про дозвілля
|
Can you … ?
Yes I can. / No, I can’t. Can you teach me?Yes, I can./No, I can’t.
Let’s go to the computer club.
It’s a good idea
|
Дні тижня.
play football, swim, ride a bike, play computer games break-dance
read comics
Fun, easy,
very good, (really)
nice, а good/ great
idea, OK, сool,
no fun,
terrible, (a bit) boring, not cool
|
Модальне
дієслово ‘can’
|
Ex.2,p.40
Ex.4,p.41
Ex.9,p.41
School clubs
Ex.3,p.43
|
Ex.5-7,p.41
Ex.1,p.42
Ex.3,4, p.43
|
Ex.6 b),p.41
Ex.1,p.42
Ex.3,4, p.43
|
Ex.8,p.41
|
Вивчити слова
в. 5 с. 43
письмово
|
||||||||||
17
|
Улюблені види відпочинку
Котра година.
|
Називати час. Надавати інструкції.
|
Іt’s quarter past four. It’s half past four. It’s quarter to five. Don’t bring your mobile!
|
Time, half, past, quarter
|
Наказовий спосіб
|
Ex.3,p.45
|
Ex.5,6p.45
|
Ex.4,p.45
|
в. 5 с. 45
письмово
|
|||||||||||
18
|
Робочий день
|
Описувати повсякденні дії.
|
I get up and wash at quarter to eight. At weekends I
always go to my grandma.
|
Get up,wash,dress, eat breakfast,leave the house, play in the ground,
finish school, have super,
help in the kitchen, watch TV,go to bed
|
Прислівники
Частотності
(never, sometimes, often, always)
|
An e-mail to Grandma
|
Ex.1,p.46
Ex.4,5,p47
|
Ex.2,p.46
Ex.6,7p.47
|
Ex.3,p.46
|
в. 7 с. 47
письмово
|
||||||||||
19
|
Захоплення та хобі
|
She sleeps. She likes/doesn’t like. He goes/ doesn’t go.
|
Sleep, get up, wash, dress, play, sing, dance, iron, shop, cook,
cleen.
|
Present Simple (третя особа однини)
Простий тепер. час
|
Who likes Mondays?
Ex.1-4,p.49
|
Ex.1-4,p48
|
Ex.1, p.49
|
Who likes Mondays?
|
в. 5 с. 49
читати
|
|||||||||||
20
|
Мої вихідні
|
Висловлювати свою думку щодо прочитаного.
Вміти знаходити потрібну інформацію.
|
I think this story is really nice/funny/ I like/don’t like the
pictures/the story/
|
Present Simple
Простий тепер. час
|
Baker’s story
|
Ex.2,3,4,p.51
|
Ex.1,р.50
|
в. 4 с. 51
розповідь
|
||||||||||||
21
|
Відпочинок та дозвілля
|
Ех. 3 р.52
|
Ех.2,4 р.52
Ех. 2,3 р.53
|
Ех. 1 р.53
|
Ех. 1 р.52
|
в. 3 с. 52
письмово
|
||||||||||||||
Тема № 4: Великобританія. Моє місто
|
||||||||||||||||||||
22
|
У Маузтауні.
|
Розпитувати та
надавати вказівки про місцезнаход -ження об’єктів у місті.
|
Go down Shoe Street to Mouse Road. Go left. The church is on your
right.
Our park is great.
|
on your left
on your right
next to
Go down
Go left.
Go right.
|
Special questions in Preset Simple.
|
Ex.1,p.54
Ex.2,p.55
|
Ex.3,p.55
Ex.4,p.55
|
Ex.6,p.55
|
Ex.5,p.55
|
в.6 с.55 письмово
|
||||||||||
23
|
Визначні місця
Грінвіча
|
Розуміти та виконувати вказівки.
Розповідати про визначні місця у місті.
|
We play here every Saturday.
|
North, West, East, South
|
Out and about in Greenwich
Ex.2(a),p.56
|
Ex.1,p.56
Ex.3,p.57
|
Ex.2(b),
p.56
Ex.4,p.57
|
в.4 с.57 письмово
|
||||||||||||
24
|
Друзі та сім’ї у Грінвічі.
|
Ставити та відповідати на питання у Present Simple.
|
Do they go to town on Saturdays? Yes, they do./ No,they don’t. Does
Sam go? Yes, he does. No,he doesn’t.
|
by bike
on foot
|
General questions in Present Smple.
|
Ex.1,2,3, p.58
Ex.5,7,p.59
|
Ex.2(b),p.58
Ex.6(a),p.59
|
в. 7 с. 59
усно
|
||||||||||||
25
|
День у місті
|
Ставити спеціальні питання.
|
When do we eat? Where does he go?
|
When/Where/
What/How
|
Special questions in Preset Simple.
|
Ex.3,p.60
Ex.4,5,p.61
|
Ex.6,p.60
|
Ex.2,p.60
|
в. 6 с. 61
усно
|
|||||||||||
26
|
Відпочинок у парку
|
Дати інструкції.
Висловити прохання.
|
Can you ask him, please?
Can I help you? Can you excuse us, please? Can we borrow it, please?
|
I / me,you /you, he /him,she /her, it / it, we / us, they/ them
|
Особові займенники
|
Ex.1,3,4, p.63
|
Ex.2,p.63
|
Ex.1,2,p.62
|
в. 4 с. 63
читати
|
|||||||||||
27
|
Я люблю своє місто
|
Вміти знаходити потрібну інформацію.
|
Cool idea, Sam!
|
Ex.3,p.65
|
Ex.2,p.65
|
Ex.1,p.64
|
в. 1 с. 66
усно
|
|||||||||||||
28
|
Повторення
|
Ex.2,p.66
Ex.1,p.67
|
Ex.1,p.66
Ex.2,p.67
|
Ex.3,p.66
|
в. 4 с. 67
письмово
|
|||||||||||||||
29
|
Контроль письма
|
|||||||||||||||||||
30
|
Контроль читання
|
|||||||||||||||||||
31
|
Контроль аудіювання
|
|||||||||||||||||||
32
|
Контроль говоріння
|
|||||||||||||||||||
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 5
класу (друга іноземна мова) перший рік навчання за підручником English Пахомова
Т.Г.
ІI
семестр
Дата
|
№ уроку
|
Тема уроку
|
Мовленнєві
функції
|
Мовленнєві
зразки
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема№ 5: Людина. Покупки.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33
|
Йдемо по магазинах
|
Ставити запитання і відповідати на них
|
How much is the comic? It’s … . How much are the magazines? They’re … .
|
S = small
M = medium
L = large
|
At the shops p.68
Ex.6,7, p.69
|
Ex.1,2, p.68
|
Ex.3, p.69
|
At the shops p.68
|
в.7 с.69 скласти діалог
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34
|
Покупки
|
Розповідати про свої уподобання щодо покупок
|
I want a box of pencils. I want
to buy a packet of crisps. He hasn’t got much homework.
|
Apples, biscuits , milk, eggs , lemonade, cheese,
cornflakes , tomatoes, water,
pencils
|
Злічувані /
незлічувані іменники
(much/many)
|
Shopping for Sam’s party p.70
Ex.4, p.71
|
Ex. 1-3, p.70
Ex.6, p.71
|
Ex.5, p.71
|
Ex.4, p.71
|
в.6 с.71
усно
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35
|
Запрошення на день
народження
|
Запрошувати на святкування Дня
народження
|
When’s your birthday? It’s on the … of … .
|
Дати
(дні тижня,
місяці
|
Спеціальні
питання
|
Ex.2, p. 72
|
Ex. 3, p. 72
Ex.4,6, p. 73
|
Ex. 7,8, p.73
|
Ex.1, p. 52
|
в.8 с.73
проект
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36
|
День народження
|
Pозповідати
про святкування Дня народження.
Привітати з Днем народження.
|
Happy Birthday!
|
Особові,
присвійні займенники
|
Birthdays are fun p.74
Ex.1-3, p.75
|
Ex.1,2, p.74
|
Ex.3, p.74
|
Birthdays are fun p.74
|
в.4 с.74
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37
|
З днем народження, Сем!
|
Відповідати на питання «Чому…» з посиланням на причину.
|
Why can’t the friends go to the disco this evening?
Because Sam’s birthday party is this evening.
|
at lunchtime
at 7:30 at 5:00
Friday, 3rd March
after lunch
at 7:15
|
Present Simple
|
Happy birthday, Sam!
p.76
|
Ex. 2, p.77
|
Ex. 3, p.77
|
Ex.1, p.76
|
в.3 с.77
письмово
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38
|
Похід по магазинам
|
Ех.4 р.78
|
Ех.1,2 р.78
Ех.1 р.79
|
Ех.2 р.79
|
в.3 р.79
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39
|
Повторення
|
Тест
|
в.1 с.80 усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема№ 6: Природа. Погода.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40
|
Пори року.
|
Описувати улюблену пору року
|
What’s your
favourite season? My
favourite … . In
the winter it is often very … and … . I (don’t)
like … because
|
Invitation, farm,
address, sheep
river, fish, cold
sunny, foggy,
snowy, windy
|
An invitation
p. 80
ex. 2, p. 81
|
Ex.3, p.81
Ex.4, p81
|
Ex. 1, p.80
Ex.5, p.81
|
Ex. 1, p.80
|
в.5 с.81
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41
|
Що ти зараз робиш?
|
Описувати дії, що відбуваються в
момент мовлення
|
I’m sending a
text message. Are
they sleeping?
Yes, they are.
No, they aren’t.
What is Tiger doing?
She is eating.
|
taking a dog for a walk, washing the car, shouting,
break-dancing,
swimming, skating, dancing,
singing,
barking
|
Present Continuous
(ствердж.,
питальна,
заперечна форма)
|
Friday, 13th May, p.82
|
Ex. 3-5, p.83
|
Ex.1, p.82
Ex.2, p.83
|
Friday, 13th May, p.82
|
в.5 с.83
усно
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42
|
На фермі.
|
They’re eating. They aren’t eating.
She’s eating. She isn’t eating.
|
Sit,
draw, write, play, dance, walk, eat sleep, watch
|
Are you joking, Terry? P. 84
|
Ex. 3,4, p.85
|
Ex.
2,
p.85
|
Ex.
1, p. 84
|
Текст с.119
читати, перекладати
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43
|
Багато сміття
|
Давати відповіді на питання та описувати малюнки з використанням вивчених
структур.
|
Please put these apples in this bag here. And put those apples in that
bag there.
|
Rubbish, bottles,
torch, tent, box, borrow, sleeping bag, camping, penknife
|
Вказівні займенники
this/these that/those
|
A lot of rubbish? P.86
Ex.1,2,4,5, p.87
|
Ex.1, p.86
|
Ex.2, p.86
|
A lot of rubbish? P.86
|
Текст с.119 - 120
читати, перекладати
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44
|
Відпочинок на природі
|
Вміти знаходити потрібну інформацію в тексті та давати відповіді на
питання.
|
Please put these apples in this bag here. And put those apples in that
bag there.
|
River, fishing, carry, laptop, broken, hide, worried,
|
Present Continuous
|
Noises in the night
|
Ex.3, p.89
|
Ex. 2, p. 89
|
Ex.
1,
pp.88-89
|
в.3 с.89
усно
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45
|
Бережіть природу
|
(pp. 90-91)
|
в.3 с.91
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46
|
Повторення
|
Тест
|
Повторити лексику по темі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема№ 7: Шкільний рік
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47
|
Події у школі
|
Описувати події.
|
Ех.4 р.93
|
Ех.2 р.93
р.92
|
в.5 с.93
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48
|
Спортивний день у школі Томаса
Телліса
|
Описувати події.
|
The teachers help every year.
They are helping at the moment.
|
drink water, eat
an ice-cream, throw
a ball,
do the
long jump, play
ricket, run a race.
|
Present Continuous/
Present Simple
прислівники-маркери
|
Ex.2,
p. 94
Ex. 3,5,6, p. 95
|
Ex.
4, p. 95
|
Sports day at Thomas Tallis p.94
|
в.6 с.95
усно
текст с.121
читати, перекладати
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49
|
У їдальні
|
Вміти вести діалог з опорою на зразоком
|
We must make scones.
We needn’t make pizza.
You can buy
lemonade, … .
|
Scones, jam, butter, afternoon tea, sponges
book stall, pizza stall, toilets
|
Must/needn’t/can
|
We must have scones! p. 96
Ex. 1, p. 97
|
Ex. 2, p. 96
Ex. 1,3, p. 97
|
Ex.1,
p. 96
|
We must have scones!
p. 96
|
в.3 с.97 письмово
текст с.121-122 читати,
перекладати
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50
|
Шкільний ярмарок
|
Вміти знаходити потрібну інформацію в тексті для виконання ісля текстових
задань.
|
Bloke, stall.
|
The bloke at the burger stall p.98-99
|
Ex. 1,2,
p. 99
|
The bloke at the burger stall p.98-99
|
в.2 с.99
усно
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51
|
Повторення
|
Ех.1 р.100
|
Ех.2 р.101
|
Ех.1 р.101
Ех.3 р.100
|
в.3 с.101
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52
|
Узагальнення вивченого по темі
|
Тест
|
Розповідь про школу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема№ 8: Україна. Свята і традиції України та
Великобританії
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53
|
Загальні відомості.
|
I live in a village near Kyiv.The village is very small. There are
mountains in Western Ukraine. The mountains are called the Carpathians.
|
Name Population
Ethnic groups
Area Capital Currency hryvnia Official language
Ukrainian Government republic with a
president
|
Означений/ неозначений артиклi/ відсутність артикля
|
Correct the mistakes.
Complete.
p. 103
|
Information file
|
в.3 с.103 письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54
|
Столиця України.
|
Складати діалоги за зразком
|
Let’s go somewhere this summer. What about mountains? Why do you want
to go there?
|
East, west, south, north, capital
|
Артикль з географічними та власними назвами
|
Ex. 1, p. 104
|
Ex. 2,3,
p. 104
ex. 5, p.105
|
Ex.4, p.105
|
Ex. 1, p. 104
|
Проект І
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55
|
Місце на карті України
|
I want to visit..
It is in the East.
I can see … there.
|
Ex.6, p. 106
|
Writing
p. 106
|
Проект ІІ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56
|
Моє рідне місто/село
|
Написання та представлення проекту
|
My name is…
I live in…
It is in the West.
|
My native city, town or village.
|
Do you know that.. p. 107
|
Написати вітальну листівку
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57
|
Hаціональні
свята Великої Британії
й України.
|
Bітати
зі святом.
|
Happy New
Year! Merry Christmas!
Happy Valentine Day! Best wishes for a happy Easter!
Many happy returns of the day! May
all your dreams come true!
|
Gretings and wishes.
p. 108
|
Ex. 1, p.108
|
Ex.2, p. 109
|
в.3 с.110
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58
|
Свята i традиції
|
Project
|
Ex.
5, 6,
p. 110
|
Ex.3-6, p.110
|
в.6 в) с.111
письмово
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59
|
Моє улюблене свято
|
p.111
|
Виготовити вітальну
листівку
(проект)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60
|
Свята в моїй сім’ї
|
Тест
|
Підготувати інд.
завдання
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61
|
Робота над проектом
«Улюблені свята»
|
Повторити лексичний матеріал
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62
|
Повторення лексики
|
Повт. граматику
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63
|
Повторення граматики
|
Повторити вивчений матеріал
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
Підготув. до К/читання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65
|
Контроль читання
|
Підготув. до К/письма
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66
|
Контроль письма
|
Підготув. до К/аудіювання
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67
|
Контроль аудіювання
|
Підготув. до К/говоріння
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68
|
Контроль говоріння
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70
|
Підсумковий урок
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Коментарі
Дописати коментар